14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb het ei in fase 1 ook ingevroren in blokjes en dat ging prima! Ik heb toevallig het weekend de blokjes van fase 2 gemaakt, met inderdaad de kip, pasta en rijst ook gepureerd en ingevroren. De zalm had ik zoals zij aangaf geprakt met een vork maar dat vond jk een wat minder succes doordat er een korst was ontstaan van het bakken, ik denk dat ik hem de volgende keer ga stomen.
2 jaar geleden
Ik heb alleen fase 1 gevolgd. Dat ging super goed! Maar ik twijfel over fase 2, of ik het wel of niet ga kopen. Het is toch best prijzig. De hapjes die ik zelf heb gemaakt vindt hij echter niet te hachelen haha. Vinden jullie het de moeite waard?
MOD
2 jaar geleden
Hi,
Zoals jullie weten zijn de schema's van mama roos tegen betaling. Het is niet toegestaan om deze schema's via ons forum te delen. Indien iemand de schema's wil, kan deze bij mama roos worden gekocht of buiten ons forum om worden gedeeld. Wij willen namelijk geen boetes krijgen daarvoor.
Daarnaast is het delen van privegegevens e.d. niet toegestaan. Ik zal al deze reacties verwijderen.
Succes ts maar ik sluit je topic aangezien het enkel over het delen van de schema's gaat ipv tips delen.