17 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar als 2 kopjes koffie per dag mag zou ik persoonlijk denken dat dit ook geen kwaad kan. Zeker omdat het beide ongeveer net zoveel cafeïne bevat. Dus als je er af en toe een keer zin in hebt kan dat best lijkt me(:
4 jaar geleden
Een blikje energy om energie te krijgen is het slechtste dat je kunt doen. Caffeïne zorgt er niet voor dat je energie krijgt, het zorgt ervoor dat je je energiek voelt. wat er dus gebeurt is dat je energie gaat gebruiken die je lichaam helemaal niet heeft. Eet een banaan, eet een dextro, neem een boulliontje, er zijn zoveel alternatieven waar je daadwerkelijk energie van krijgt.
Energy geeft geen energie.
4 jaar geleden
Ik zou dit niet aanraden.
Drink dan eerder een cola ofzo 😊
Nou zou ik ook niet doen. Cola is ook ongezond én heeft cafeine
4 jaar geleden
Dankjewel voor jullie reacties allemaal! Ik kies het zekere voor het onzekere en blijf ervan af! :)
4 jaar geleden
Ik neem er 1 om de dag en dat mag gewoon, zolang het maar niet teveel is. 😘
4 jaar geleden
Reactie op Daphie95
Misschien een AA flesje/blikje?
Ik dronk eerst echt heel veel RedBull, ong ...
In AA en Red Bull zit ook enorm veel suiker, echt heel ongezond. Een banaan of andere langzame koolhydraten is beter. Of iets dat je kunt aanlengen met water (roosvicee bijv), als je iets zoets wilt drinken. Vers sap ook een optie, maar ook daar zit veel (fruit)suiker in. Dan stijgt je suikerspiegel (sugar rush), maar kak je daarna inderdaad weer snel in
4 jaar geleden
Reactie op Wya
In AA en Red Bull zit ook enorm veel suiker, echt heel ongezond. Een banaan ...
De suiker is ongezond maar bij energiedrankje gaat het ook om de cafeine en taurine wat erin zit en dat zit niet in een AA drankje. Dat maakt het een betere vervanger voor Redbull
Bij mij helpt AA super goed tegen de misselijkheid, al drink ik wel de sugarfree. Het is maar net waar je op dit moment tegen kan en waar tegen niet.
4 jaar geleden
Ik zou gaan voor een isotone drankje ipv zo'n energiedrank als redbull. Dus aquariums (sommige), extran