22 Reacties

3 jaar geleden

Creme's, olieën, massages,

3 jaar geleden

Reactie op Sam En Zena

Creme's, olieën, massages,
Crèmes en oliën werken niet. Striae ontstaat van binnenuit. Ik had door afvallen striae op m'n heup. Dit is naar verloop van tijd bijna huidskleurig geworden waardoor het bijna niet meer opviel.. Ik heb geen ervaring met laseren of iets dergelijks. Ik heb onder m'n navel inmiddels ook flinke striae, die langzaam aan naar boven kruipt.. Ik probeer het om te buigen. Ik krijg er een mooi wondertje voor terug 💕

3 jaar geleden

Ja ik heb echt hetzelfde en t lijkt er op dat het maar door blijft gaan met verder scheuren

3 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Crèmes en oliën werken niet. Striae ontstaat van binnenuit. Ik had door af ...
Dat is zeker waar! Ben nog vrij jong en vind het daarom zo moeilijk hoe mij lichaam veranderd en wetende dat dit blijvend is begrijp mij niet verkeerd ben zo blij met mn kleine meid maar tis zoooo moeilijk 😫😫

3 jaar geleden

Veel water en thee drinken en gezond eten. Groente en fruit. Wellicht advies vragen bij een dermatoloog, komt allemaal goed 😊

3 jaar geleden

Reactie op Jillanna123

Dat is zeker waar! Ben nog vrij jong en vind het daarom zo moeilijk hoe mij ...
Ik snap je gevoel helemaal hoor.. Ik heb ook voor de spiegel gestaan dat ik dacht : ik ben helemaal "verminkt". Op een gegeven moment stond ik elke avond voor m'n partners neus om te klagen hoeveel striae er weer bij is gekomen 😭. En het is gewoon kut als je bedenkt dat het gewoon pure pech is.. De een krijgt niks en de ander heeft een buik vol..

3 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Ik snap je gevoel helemaal hoor.. Ik heb ook voor de spiegel gestaan dat ik ...
Kloptt dat is zo vooral als je al die andere mooie “striae vrije” buiken ziet😅

3 jaar geleden

Reactie op Jillanna123

Kloptt dat is zo vooral als je al die andere mooie “striae vrije” buiken zi ...
Nou pff, maar vergeet niet dat er zeker op instagram, heel veel bewerkt wordt.. Dikke knuffel voor jou🥰