9 Reacties
2 jaar geleden
Wanneer je een wolbroek wil gebruiken heb je een andere luier nodig dan een pocketluier.
Wij gebruiken zelf de anavy nachtluier. Deze heeft meer absorptie.
Ik geef nog borstvoeding en merk dat de ontlasting soms langs de luier in de wolbroek schiet. Dus we hebben nu een motherease airflow overbroekje, dat gaat beter. Al moet ik zeggen dat ik het wolbroekje wel mis馃槄
2 jaar geleden
Volgens mij kan een wolbroekje prima over een pocket luier hoor. Heb ook vrienden die het over een wegwerpluier gebruiken. Maar je kan inderdaad ook kijken naar een extra booster voor de nacht of inderdaad een nachtluier. Wij gebruiken het tweedelige systeem, dus geen ervaring met de pocketluiet
2 jaar geleden
Hoi hoi,
Veel ervaring met wasbare luiers hier.
Pocket luiers zijn eigenlijk niet echt geschikt voor de nacht omdat ze niet zoveel absorptie hebben. Tenminste niet om 12 uur uur urine op te vangen馃榿 ik zou voor de nacht wel een nacht luier van bijvoorbeeld anavy of petit lulu gebruiken en daar kun je heel goed een wolbroek overheen doen. Tenzij je idd nog dunne borstvoedingspoep hebt, poep en wolbroeken gaan niet samen 馃槵.
Wij gebruiken petit lulu maxi night met een wolbroek. Maar een airflow of Buttons Super of Blumchen XL broekje kan ook heel goed.
2 jaar geleden
Reactie op Joeboe
Heb je met een petit lulu dan genoeg aan een wolbroekje? Daar hoeft geen pl ...
Ja klopt idd. Het enige wat je wel moet doen is je wolbroek lanoliseren. Dit zorgt ervoor dat je geen pul overbroekje nodig hebt en je wolbroek waterdicht wordt 馃槉 dit hoef je maar eens in de paar weken te doen. Ik heb twee wolbroeken die we elke nacht afwisselen en ik lanoliseer en was eens per maand.