18 Reacties

11 maanden geleden

Wij gebruiken al een tijdje de dry nights van pampers en hebben nog een enkele keer dat onze kleine man s ochtends nat is

11 maanden geleden

Wij doen al vanaf dat hij baby was extra grote maat om van het kruitvatmerk. Hij draagt nu overdag maat 5 en voor de nacht 6. Hij is altijd droog nu.

11 maanden geleden

Wij gebruiken bij ons dochtertje 2 sets van luiers, zelfde maat (haar eigen maat). 1x baby dry luiers (die ook overdag) en voor slapen eroverheen 1x baby dry luierbroekjes. Ze is nooit meer doorgelekt, maar luierbroekje is tot de ochtend ook een beetje nat, zo weten wij dat het nog heel nodig is.

11 maanden geleden

Ik vind deze luiers fijn. Ze is sinds deze luiers niet meer doorgelekt.

11 maanden geleden

Ja wij gebruiken ze ook. Met een luier erover. En soms nog nat…

11 maanden geleden

Deze werken voor ons ook het beste. Alleen een grote poepbroek kan er nog wel eens langs gaan.

10 maanden geleden

Wij gebruiken pampers baby dry voor de nacht. Onze kinderen slapen van 19:30 tot 7uur sochtends. (1.5jaar en 3jaar) voor die van 3jaar laatst kruidvat maat 7 gekocht voor de nacht. Gaat ook heel erg goed. Stuk goedkoper

10 maanden geleden

Ik heb deze ook, wel maat 6 gepakt( draagt maat 5 in de gewone luiers) Heel blij mee, bij andere merken lekte ze door. Nu eigenlijk nooit meer. Koop ze ook als ze 1+1 zijn

10 maanden geleden

Wij gebruiken deze luiers nu ook al meer dan een half jaar, en het is echt op 1 hand te tellen hoevaak hij nog is doorgelekt. Hier dus een groot succes! 🤞🏻

10 maanden geleden

Dank allemaal voor jullie ervaringen! Ik had nog maat 6 baby dry liggen en daar gaat het nu ook goed mee dus heb denk ik onze oplossing al gevonden haha 🥰

10 maanden geleden

Hoi! Wij doen altijd normale maat luier en dan een luier broekje er overheen. Werkt goed!

10 maanden geleden

Ik vind deze voor mijn zoontje heel fijn voor de nacht, hij lekt bijna nooit door

10 maanden geleden

Wij hebben dit ook gehad en naast een grotere luiermaat doen wij ook alleen nog het middelste knoopje van de romper dicht. Hierdoor kan de luier aan de zijkanten nog iets meer opzetten en dus vocht vasthouden. Hier inmiddels geen doorlekken meer dus 🤞

10 maanden geleden

Reactie op CM83

Wij hebben dit ook gehad en naast een grotere luiermaat doen wij ook alleen ...
Oh slim!

10 maanden geleden

Pampers premium Protection al eens geprobeerd? Onze dochter zelden tot nooit doorgelekt. Eerder door verkeerd aandoen. Maar deze kunnen echt wel wat hebben

10 maanden geleden

Reactie op Madeliefj

Pampers premium Protection al eens geprobeerd? Onze dochter zelden tot nooi ...
Ja maar daar reageerde ze niet goed op had ik het idee. Kreeg ineens rode bultjes rondom de luier! Heel bijzonder

10 maanden geleden

Reactie op tessa-1

Ja maar daar reageerde ze niet goed op had ik het idee. Kreeg ineens rode b ...
Ohw dat is indd raar.