Hi mama’s,
Mijn dochter lekt de laatste tijd in de nacht steeds vaker door. Ze draagt maat 5 luiers en heb al 5+ geprobeerd in de nacht (kruidvat, pampers baby dry en harmonie) en wil deze eens een kans geven. Iemand ervaringen mee?
Hoor het graag!
Liefs
Wij gebruiken bij ons dochtertje 2 sets van luiers, zelfde maat (haar eigen maat). 1x baby dry luiers (die ook overdag) en voor slapen eroverheen 1x baby dry luierbroekjes. Ze is nooit meer doorgelekt, maar luierbroekje is tot de ochtend ook een beetje nat, zo weten wij dat het nog heel nodig is.
Wij gebruiken pampers baby dry voor de nacht. Onze kinderen slapen van 19:30 tot 7uur sochtends. (1.5jaar en 3jaar) voor die van 3jaar laatst kruidvat maat 7 gekocht voor de nacht. Gaat ook heel erg goed. Stuk goedkoper
Ik heb deze ook, wel maat 6 gepakt( draagt maat 5 in de gewone luiers)
Heel blij mee, bij andere merken lekte ze door. Nu eigenlijk nooit meer.
Koop ze ook als ze 1+1 zijn
Wij gebruiken deze luiers nu ook al meer dan een half jaar, en het is echt op 1 hand te tellen hoevaak hij nog is doorgelekt. Hier dus een groot succes! 🤞🏻
Dank allemaal voor jullie ervaringen! Ik had nog maat 6 baby dry liggen en daar gaat het nu ook goed mee dus heb denk ik onze oplossing al gevonden haha 🥰
Wij hebben dit ook gehad en naast een grotere luiermaat doen wij ook alleen nog het middelste knoopje van de romper dicht. Hierdoor kan de luier aan de zijkanten nog iets meer opzetten en dus vocht vasthouden. Hier inmiddels geen doorlekken meer dus 🤞
Pampers premium Protection al eens geprobeerd? Onze dochter zelden tot nooit doorgelekt. Eerder door verkeerd aandoen. Maar deze kunnen echt wel wat hebben