21 Reacties
3 jaar geleden
het was even ongemakkelijk maar t heeft bij beiden geholpen.
als je wordt gestript let goed op, op wat je verliest, door vanaf die dag maandverband ( ik vond kraamverband fijner) te dragen. beiden zaten er ca. 3 en 4 dagen tussen het strippen en bevalling.
3 jaar geleden
Vorige zwangerschap 2 x gestript maar had niks gedaan , vond het niet pijnlijk maar wel vervelend gevoel.
3 jaar geleden
Ik ben de vorige keer 3x gestript . De eerste keer gebeurde er niks na de tweede keer kwam het toch een beetje op gang en de derde keer was toen ik al weeën had om het even een extra zetje te helpen. De laatste keer was wat minder prettig omdat ik al weeën had maar de eerste twee keer geen last gehad.
Heel veel succes ! En ik wens je een voorspoedige bevalling !
3 jaar geleden
Ik ben met 39+5 gestript en met 39+6 bevallen. Ik vond het strippen geen pijn doen meer een wat ongemak gevoel.
3 jaar geleden
Vorige zwangerschap 2x gestript.. eerste keer (40+4) vond ik het erg gevoelig, baarmoederhals lag toen nog erg hoog.
Tweede keer (41 weken), zag er heel erg tegenop, maar toen juist helemaal niet gevoelig. Direct na het strippen begonnen de "krampen".. krampen kunnen erbij horen. Hele dag last van gehad.. tot dat ik diezelfde "krampen" snachts weg moest puffen.
Heel veel succes!!
3 jaar geleden
Vorige zwangerschap gestript op 41.2 weken. Rond 11 uur smorgens gestript, rond 16.00 uur eerste wee en om 18.08 uur bevallen van dochter.
Hier dus goed resultaat maar wel al flink overtijd.
Ik vond het strippen ook ongemakkelijk voelen, tegen het vervelende aan maar het is zo klaar en daarna beetje menstruatie gevoel gehad en bloedverlies. Ik ben nu 40.1 weken zwanger en zal het zeker weer doen mocht ik niet spontaan bevallen.. liever strippen als inleiden.
Succes iniedergeval!
3 jaar geleden
Reactie op NinaC.
Als je niet binnen 24u na het strippen bevalt, dan is je bevalling spontaan ...
ja was vergeten erbij te zetten dat ik op de dagen zelf dat ik naar t ziekenhuis moest voor controle ( om te kijken of het daadwerkelijk vruchtwater was) nog n x flink gestript ben tijdens het controleren van de ontsluiting. dit is ook zo bij beiden gegaan.( beide keren medisch)
3 jaar geleden
Reactie op NinaC.
Vandaag 2x gestript, hopelijk doet het iets!😖
En? Heeft het iets gedaan?
3 jaar geleden
Reactie op NinaC.
Ja! Ik heb rond middernacht de verloskundige gebeld omdat het duidelijk wee ...
En hoe is het begonnen?
Gefeliciteerd trouwens😍