6 Reacties

3 jaar geleden

Als het vooral in de nacht blijft en tintelingen, dan kan het carpaal tunnelsyndroom zijn. Heb je extra kans op als je zwanger bent

3 jaar geleden

De baby neemt heel veel magnesium op uit je voeding, misschien even vragen of je wat bij mag slikken?

3 jaar geleden

Oh jeetje, ik heb exact hetzelfde. Ondertussen al een week. Ik heb het gevoel dat het oorspronkelijk van mijn nek komt en naar mijn arm uitstraalt. Het doet echt soms immens veel pijn. Laat je even weten wat jij uiteindelijk hebt ondernomen? Groetjes en veel beterschap Charlotte

3 jaar geleden

Reactie op BabyRen茅e

Oh jeetje, ik heb exact hetzelfde. Ondertussen al een week. Ik heb het gevo ...
Vanochtend ging het een stuk beter dus ik heb uiteindelijk de huisarts en fysio niet hoeven bellen. Nu aan het einde van de dag komt het weer opzetten! Wat gisteren goed hielp bij mij was heel warm douchen, nek en schouder (laten) masseren en magnesiumbalsem erop smeren. Van lucovitaal heb ik. En ik probeer nu schouderoefeningen te doen! Ik ben er wel over uit dat mijn werk wel de oorzaak is van het probleem 馃槄 vandaag na een lange werkdag dus weer veel last. 馃様 Jij ook beterschap! Tis niet fijn 馃様

3 jaar geleden

Reactie op Rianne-H

Vanochtend ging het een stuk beter dus ik heb uiteindelijk de huisarts en f ...
https://www.thuisarts.nl/schouderklachten/welke-oefeningen-kan-ik-doen-bij-schouderklachten Dit is het linkje met oefeningen, misschien heb je er wat aan!

3 jaar geleden

Hopelijk wordt het beter en anders kan je hopelijk aangepast werk doen. Ik ga de magnesiumbalsem ook eens halen, nu iets anders maar merk weinig verschil. Ik kan de link niet openen maar probeer het morgen nog eens opnieuw 馃槉