19 Reacties

één jaar geleden

Ik heb die van de Difrax. Doe doet het prima. Was 7/8 euro.

één jaar geleden

Ik heb de siliconen borstel van de Wibra, erg fijn in gebruik. We gebruiken hem hier niet intensief, dus weet niet hoe hij blijft met dagelijks gebruik.

één jaar geleden

Die van dokter brown is heel goed

één jaar geleden

Heb die van de Action. Word minimaal 1x per dag gebruikt en is nog steeds goed en zoveel kost hij niet.

één jaar geleden

Ik heb die van de action vind hem super fijn zit aan de achterkant een extra borsteltje voor de speen wij gebruiken hem 6 a 7 keer per dag en nog niet stuk gegaan en de prijs is €1.11 top borstel voor die prijs

één jaar geleden

Dit is m die ik gebruik

één jaar geleden

Die van de Hema gebruiken wij. Bevalt prima

één jaar geleden

Action ☺️

één jaar geleden

Reactie op alinagea

Die van dokter brown is heel goed
Die hebben wij ook. Eerst vanalles geprobeerd. Maar deze doet het al zeker driekwart jaar. Eerst 1 keer per dag. Nu sinds 11 weken sowieso 3 keer per dag.

één jaar geleden

Misschien stomme vraag maar ik heb er 1 staan (volgens mij van Etos) maar heb hem nog nooit gebruikt…Wanneer gebruik je de borstel?

één jaar geleden

Reactie op Ellepel1985

Misschien stomme vraag maar ik heb er 1 staan (volgens mij van Etos) maar h ...
Ik geef borstvoeding maar ik kolf ook. Dus ik moet dagelijks het flesje en de kolf spullen afwassen. Daar gebruik ik die borstel voor.

één jaar geleden

Hema!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Ellepel1985

Misschien stomme vraag maar ik heb er 1 staan (volgens mij van Etos) maar h ...
Haha ik heb er een van Medela en ook nog nooit gebruikt. Ik geef borstvoeding en ik spoel alles koud af, daarna inde vaatwasser en daarna kook ik alles even innemen pan☺️.

één jaar geleden

Reactie op DeniseD

Haha ik heb er een van Medela en ook nog nooit gebruikt. Ik geef borstvoedi ...
Oh ja heerlijk haha, hier helaas geen vaatwasser 😂

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op xFemkelove

Oh ja heerlijk haha, hier helaas geen vaatwasser 😂
O ja dan snap ik de borstel wel haha😅! Maar ook zo gebeurd! Die van Medela ziet er wel stevig uit moet ik zeggen.

één jaar geleden

Wij hebben die van medela

één jaar geleden

Reactie op Ellepel1985

Misschien stomme vraag maar ik heb er 1 staan (volgens mij van Etos) maar h ...
Na elke keer dat je de fles gegeven hebt… hij moet toch schoon 🙈?

één jaar geleden

Reactie op Brittneyxx

Ik heb die van de action vind hem super fijn zit aan de achterkant een extr ...
Jaa top is die hè, ik kwam er dus laats naar 10 weken achter dat er onder aan een klein borsteltje zat😂 Al die tijd lopen rotzooien ermee. Hij moet wel om de 6/7 weken vervangen worden

één jaar geleden

Reactie op Brittneyxx

Ik heb die van de action vind hem super fijn zit aan de achterkant een extr ...
Hahaha ik kom er nu pas achter dat er aan de achterkant nog een borsteltje zit 🤣 gebruik de borstel al 3 maanden haha