15 Reacties
3 jaar geleden
Mijn kraamzorg heeft aangeraden om een thermosfles te vullen, ook voor de nacht. Ze gaf aan dat een flessenwarmer snel wordt ingeruild voor een thermosfles omdat het toch enige tijd kan duren, zeker als je een quooker hebt.
3 jaar geleden
Wij hadden bij ons eerste kindje een fleswarmer gekocht welke we dus nooit gebruikt hebben. Geen 1x🤣 . Smiddags werd er gewoon gebruik gemaakt van de magnetron (quooker ook aanwezig maar magnetron vinden we makkelijker gezien je op een gegeven moment precies weet hoeveel seconden hij nodig heeft). Voor de nachten en onderweg hebben we altijd een thermosfles gebruikt. Ideaal!
3 jaar geleden
Ons flesje voor de oudste van difrax is helemaal vervormd door de quooker toen ik dat flesje helemaal vulde ok hem te ontsmetten😅 dus let wel op dat je niet je flesjes verpest! Maar om op je vraag terug te komen, flessenwarmers vond wij echt ontzettende rot dingen, 5 minuten duurt veel te lang voor een huilende baby (en ook voor ouders). Dus ik zou je geld besparen en lekker met een thermosfles doen of even naar beneden lopen.
3 jaar geleden
Wij hebben een flessenwarmer die ook een aansluiting voor de auto heeft. Ideaal!
3 jaar geleden
Wij hebben ook een flessenwarmer. En anders een thermosfles. Op veel plekken kun je tegenwoordig flesjes opwarmen.
3 jaar geleden
Ik warmde.thuis of als ik ergens anders was het water op in de magnetron en als ik ergens heen ging dan nam ik een thermosfles mee met gekookt water en een flesje gewoon water.
Maar zelfs warm water uit de kraan mag. Dit wordt ons 4e kindje en we doen het gewoon weer zo.
3 jaar geleden
Wij deden (met kunstvoeding), zowel voor de nacht als wanneer we op pad gingen, het kokende water in het drinkflesje, en deze deden we dan weer in zo'n thermozakje met rits van Difrax. Dat bleef precies de goede tijd warm en we hadden altijd een fles koud water mee voor als het nog te heet was.