20 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb de enveloppen en etiketten en sluitstickers al besteld! Etiketten met adressen geschreven en geplakt op de enveloppen. Ik vond het wel een makkelijk idee dadelijk alleen nog de kaartjes erin te doen en postzegels te plakken. Mijn man doet ze dan op de post en mijn schoonmoeder neemt ze mee voor de mensen in haar dorp waar wij een kaartje naar sturen! Vond dit wel een mooi verlof taakje 😂

2 jaar geleden
Ik heb de enveloppen al in huis en zelf al mooi beschreven. Ook bijpassende postzegels matchend met het kaartje er op geplakt, dit kan via post nl 😊 (I know, beetje extra maar heb tijd haha).
De sluitzegels liggen ook al klaar.
Zo hoeft alleen de laatste gegevens van het kaartje worden aangepast na de geboorte en de kaartjes besteld. Dan hoeft mijn man ze enkel in de enveloppen te doen en te versturen.😊
Succes!

2 jaar geleden
Ik heb enveloppen bij de Action gehaald en zelf adressen erop geschreven met normale postzegels. In de praktijk zullen mensen de envelop toch meteen weggooien dus vond het zonde om daar meer geld aan uit te geven dan nodig is. Vond het geboortekaartje ook al vrij prijzig (rond 3,50 euro per kaartje, alles bij elkaar telt toch wel hard op dan)

2 jaar geleden
Ik heb de enveloppen al gekocht en zelf erop geschreven! Postzegels ook al gekocht (januari duurder) en via Vinted leuke sluitstickers gekocht 😊 Zo is het straks een kwestie van kaartje bestellen, in de envelop en sluitsticker erop! M’n partner en familie brengen de meeste kaartjes rond en die te ver zijn gaan gelijk op de post!

2 jaar geleden
Reactie op Vdkdk
Decemberzegels zijn nog goedkoper en kun je ook in Januari nog gebruiken
Let op! Decemberzegels zijn maar tot 6 januari geldig!! Dus als je later bevalt zijn ze niet meer geldig

2 jaar geleden
Ik heb de enveloppen al geschreven, de postzegels al geplakt en de sluitstickers al klaargelegd. 😊 Straks alleen nog de kaartjes bestellen, ze in de enveloppen doen en op de post ermee.

2 jaar geleden
Reactie op xdiooon
Ja zo zag ik het ook voor me. Hoe kom je aan die postzegels dan?
En doen j ...
Postzegels gewoon kopen bij postnl punt en idd gewoon in brievenbus stoppen of ook weer afgeven bij postnl punt

2 jaar geleden
Postzegels bij postnl gekocht (na december worden ze duurder!) ik heb etiketstickers bij de Hema gekocht en daar alle adressen opgeschreven alvast. Ik wilde eerst de enveloppen erbij bestellen, maar los bestellen blijkt goedkoper dus dat ga ik doen.

2 jaar geleden
Wat zijn jullie goed bezig! Dit is echt iets wat wij online doen. Eigen ontwerp uploaden, excelletje met adressen en hoppa, versturen maar 😎

2 jaar geleden
Hier zijn de envelopen al beplakt met etiketten en gefrankeerd met postzegels. Ik weet dat duurder is, maar vorige keer best stress gehad ivb met heropname, dus dat was me die paar euro wel waard. Ik hoef alleen het kaartje aan te passen en te laten drukken en ze erin te doen. Sluitzegels doe ik niet aan vind ik geen toegevoegde waarde hebben in ons geval. Lag hier rond de 30 wk klaar 🙈

2 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor een pakket. Geboortekaartje (persoonlijk ontworpen voor ons), enveloppen, adresstickers in stijl, postzegels in stijl en idem voor de sluitstickers. We hebben de namen + adressen doorgegeven en zij zorgen dat alles opgestuurd wordt zodra wij aangeven het verstuurd mag worden. De kaarten die over zijn worden naar ons eigen adres gestuurd.
(Er zit meer inbegrepen bij het pakket, maar voor dit bericht irrelevant.)

2 jaar geleden
Ik heb de knoop doorgehaakt en vandaag ook alvast de enveloppen en sluitstickers besteld
Ik ben van plan om de adresstickers van de hema te halen en lekker te gaan schrijven. En dan zoveel mogelijk zelf (laten) rondbrengen en de rest op de postdoen. Zijn de kosten ook nog klein beetje verdeeld over nu en wanneer ie geboren wordt 🤭