18 Reacties

2 jaar geleden
Hier advies niet net voor een voeding. Twee keer per dag en maximaal een week. Anders ging het niet meer werken als het dan niet voldoende was. Ik deed het met een wattenstokje. Pas op t geeft wel vieze vlekken. M’n luier emmer is nog paars haha. Kreeg kleding enzo wel schoon in de was!

2 jaar geleden
Reactie op Pitoetje
Geen ervaring mee, maar misschien even vragen in een drogisterij of apothee ...
Het is in winkels niet te verkrijgen. Het is een soort alternatief geneesmiddel, vandaar dat de informatie ook lastig te verkrijgen is. Mijn huisarts wilde er niks van weten haha.

2 jaar geleden
Reactie op Toettie
Heb je deze? Daarin staat 20 min voor de voeding, dus niet na :)
Je mag dit ...

Volgensmij is het deze inderdaad. Een geel briefje zat hierin. Er stond ook iets op over hoelang je nog moest doorgaan als de spruw weg was, klopt dat?

2 jaar geleden
Reactie op Mama van Eva 🥰
Hier advies niet net voor een voeding. Twee keer per dag en maximaal een we ...
Yes dankjewel voor de info. Het vlekt inderdaad heel erg, maar goed om te weten dat het er nog uit gaat in de was. Daar was ik nog bang voor haha. Heb je gewoon een normale was 30/40 graden gewassen of echt op 60 graden om het eruit te krijgen?😅

2 jaar geleden
Reactie op CheyenneVB
Volgensmij is het deze inderdaad. Een geel briefje zat hierin. Er stond ook ...
Het is idd een geel briefje. Nee dat staat er niet, echt maximaal 4 dagen staat er.
Op internet las ik dat dat te maken heeft met mogelijke irritatie van de slijmvliezen en het feit dat als het dan niet werkt, langer doorgaan ook geen zin heeft..

2 jaar geleden
Reactie op Toettie
Het is idd een geel briefje. Nee dat staat er niet, echt maximaal 4 dagen s ...
Oke super bedankt!

2 jaar geleden
Reactie op CheyenneVB
Yes dankjewel voor de info. Het vlekt inderdaad heel erg, maar goed om te w ...
Hier gewoon op 40!

2 jaar geleden
Reactie op Toettie
Ja hier wel! Wij waren al ruim 5 weken aan het klooien en niks hielp. Nu zi ...
Hoe vaak per dag gebruiken jullie het?

2 jaar geleden
Reactie op Toettie
2 keer, ‘s ochtends en ‘s avonds.
Gebruikt jullie baby ook een speentje? Ik geef mijn dochter best vaak haar speen zodat ze rustig is en kan slapen, maar ik ben bang dat ze dan misschien op deze manier al het spul opzuigt waardoor er geen werkzame stof op haar tong blijft. Kan dit?😅 Aan de ene kant heb ik namelijk het idee dat het werkt, maar sochtends ziet haar tong er weer best wit uit voor mijn idee..

2 jaar geleden
Reactie op Zeren85
Hallo mama's,
Ik twijvel als ik te veel heb gesmeerd. Ik heb wattenstaf ge ...

Het kan er heel paars uit gaan zien hoor, dus daar hoef je niet van te schrikken. Het is belangrijk dat je baby rechtop zit of op zijn buik ligt zodat ze zo min mogelijk inslikken. Als het er echt uit druipt zou je altijd het overige weg kunnen vegen met een hydrofiele doek oid.