14 Reacties

3 jaar geleden

Goedemorgen! Misschien een idee om de pap iets minder dik te maken? Dan kan hij ook wennen aan de structuur en krijgt hij het er makkelijker uit! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op RomyFontaine

Goedemorgen! Misschien een idee om de pap iets minder dik te maken? Dan kan ...
Dat maakt niet echt verschil. Heb het geprobeerd met 1 schep. Op een 240 fles en dan is het echt wel heel dun.

3 jaar geleden

Reactie op 95eliza95

Dat maakt niet echt verschil. Heb het geprobeerd met 1 schep. Op een 240 fl ...
Ah oke! Dat is inderdaad heel dun. Wij gaven de papfles in de avond (de laatste fles, droomvoeding) misschien is dat nog een optie? Wij zijn er zelf even mee gestopt omdat onze kleine er juist onrustig van werd en er korter op sliep. Succes 🍀

3 jaar geleden

Reactie op RomyFontaine

Ah oke! Dat is inderdaad heel dun. Wij gaven de papfles in de avond (de laa ...
Hij krijgt zijn laatste fles al om 19.00/19.30. En geen droomvoeding.

3 jaar geleden

Je zou ervoor kunnen kiezen om hem de pap met een lepel te geven! Hier doen we in de 19.00 fles een theelepel pap, dan kan het nog door de speen nr 2. Hij wordt dan meer moe van het zuigen, zijn het namelijk ook weleens vergeten en slaapt dan wat later in maar wel even lang door.

3 jaar geleden

O ik kan een boek schrijven over alles wat ik geprobeerd hebt om pap uit een speen te krijgen. Maar ik heb de strijd opgegeven en geef hem hapjes pap met de lepel 🙃

3 jaar geleden

Consultatiebureau zei tegen mij: gat groter knippen want die papspenen werken niet. Gewoon klein puntje van de speen afknippen(niet té groot uiteraard)

3 jaar geleden

Wij hebben dr brown fles met speen maat 3. Heb er met het puntje van het schilmesje een iets groter gat van gemaakt..

3 jaar geleden

Reactie op SuusMS

O ik kan een boek schrijven over alles wat ik geprobeerd hebt om pap uit ee ...
Mag ik wat vragen? Wij willen ook graag pap gaan geven met de lepel maar doe je dan 180+6 scheppen en dan rijstebloem erbij en dat wordt dan dik genoeg om met de lepel te geven? Ik ben een beetje bang dat m’n dochter hierna alsnog de fles wil haha. Of is het dan handiger om te beginnen met minder pap en daarna nog een klein flesje?

3 jaar geleden

Hier ook difrax fles en gebruik speen maat m en gaat goed

3 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Mag ik wat vragen? Wij willen ook graag pap gaan geven met de lepel maar do ...
Ik geef pap als tussendoortje dus niet als vervanging van een fles. Ik doe altijd maar wat maar iets dun vind ik zelf wel fijn omdat mijn zoontje nogal snel kokhalst van hapjes. Maar ja ik geef het met een lepel. En qua hoeveelheden kijk ik dus een beetje aan wat de dikte wordt. Hopelijk als hij straks over gaat op granen kunnen we er een fles mee ondervangen. Maar voor nu eet hij het nog niet goed genoeg.

3 jaar geleden

Dr Brown heeft een speciale pap speen. Die heet 'Y'. Dat werkte bij ons goed. Maar we moesten het alsnog niet te dik maken en niet te lang laten staan. Dan werd het al snel te dik.

3 jaar geleden

Reactie op Marije1234

Dr Brown heeft een speciale pap speen. Die heet 'Y'. Dat werkte bij ons goe ...
Dit werkt bij ons ook! Het was even oefenen een paar dagen maar het werkt! Op de brede hals loopt de pap er mooi uit!

vorige week

Ai