26 Reacties
2 jaar geleden
https://www.stella.nl/p/fiore-superior-fdst
Heb deze vorig jaar in de aanbieding gekocht. Toen rond de 1500 aan kwijt. Hele fijne mama fiets, wellicht komt hij wel weer een keer in de aanbieding. Was toen met Black friday volgens mij
2 jaar geleden
Reactie op Soes1988
Ik volg ff… ze zijn er denk ik wel, maar met voorwielmotor. Ik heb nu een g ...
Waardoor is n middenmotor fijner?🙊 heb er geen verstan van! Hebben nu twee oude kroegfietsen😂
2 jaar geleden
Reactie op Carlijnh
https://www.stella.nl/p/fiore-superior-fdst
Heb deze vorig jaar in de aanb ...
Ow mooie fiets🫣😅 wel wat prijziger maar idd.. ziet r goed uit. Ga er naar kijken
2 jaar geleden
Zou eigenlijk wel wat meer uitgeven als je een degelijke fiets wil. €1500 voor een elektrische fiets is heeeel goedkoop. Zeker gaan voor een middenmotor, een voorwiel motor rijdt verschrikkelijk én is veeel minder stabiel terwijl je stabiliteit juist wil met kindjes op de fiets. Voor een mamafiets zou ik kijken naar Cortina of Gazelle. Eventueel Stella maar daar zit je qua onderhoud aan hen vast wat bij andere merken niet zo is. Daar kun je overal mee terecht.
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ps. Ook tweedehands heb je goede elektrische mamafietsen hoor 😊
Oke thx! We kunnen t budget wel verhogen maar twijfel of we dat ervoor over hebben. We gaan geen lange afstanden fietsen maar het is vooral voor gemak. Maar idd, misschien eens kijken naar wat duurdere. Ga mjj erin verdiepen!
2 jaar geleden
Oke thx! We kunnen t budget wel verhogen maar twijfel of we dat ervoor over ...
Ik heb trouwens geen mama fiets, en kan prima fietsen met voorzitje. De fietsenwinkel zei een mamafiets is leuk voor als ze voor op zitten, daarna ga je je ergeren haha...
Voor mij een goede reden om voor een normale elektrische danesfiets te gaan. Zou zeker in de fietsenwinkel een aantal fietsen/ modellen proberen voordat je gaat zoeken.
2 jaar geleden
Waardoor is n middenmotor fijner?🙊 heb er geen verstan van! Hebben nu twee ...
Voelt veel stabieler aan tijdens het fietsen. Ik kan je aanraden om met verschillende fietsen eens te gaan proefrijden vooraleer je een beslissing neemt ☺️
2 jaar geleden
Waardoor is n middenmotor fijner?🙊 heb er geen verstan van! Hebben nu twee ...
Ik zou zeggen, ga op een paar fietsen proefrijden, dan voel je echt verschil, ik heb ook de afweging gemaakt om een nieuwe mama e-bike te kopen met middenmoter, fietst veel prettiger als een voorwiel: maar dat moet je zelf ervaren. Gewoon lekker paar fietsen gaan proefrijden, succes met je keuze.
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ik heb trouwens geen mama fiets, en kan prima fietsen met voorzitje. De fie ...
Dat je je gaat ergeren vind ik echt onzin. Ik heb moederfiets de cortina family, en zonder voorzitje erger ik mij echt niet. Het is een hele fijne fiets, als je de zitjes eraf haalt zie je niet dat het een moederfiets is
2 jaar geleden
Reactie op jds__
Dat je je gaat ergeren vind ik echt onzin. Ik heb moederfiets de cortina fa ...
Ze doelde meer op dat ikzelf 120km per week fiets, dus een mama fiets zeker niet de meest comfortabele is. Hij past vaak niet in reguliere fietsrekken, de dubbele standaard is zwaarder dan een normale standaard, veel meer goedkope materialen gebruikt dus in alle opzichten 'simpeler' en minder comfortabel dan een normale elektrische fiets. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Ikzelf zou er snel op uitgekeken zijn.
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ze doelde meer op dat ikzelf 120km per week fiets, dus een mama fiets zeker ...
De gazelle mamafiets is €2899,- zag ik. Dat vond ik alles behalve goedkoop eigenlijk. (Ik heb zelf een ebike met maar 1200 km op de teller, dus vond de stap financieel naar een mamafiets wel erg groot. Zeker gezien de hoge bedragen 😬)
2 jaar geleden
Reactie op Soes1988
De gazelle mamafiets is €2899,- zag ik. Dat vond ik alles behalve goedkoop ...
Er is natuurlijk een reden waarom Gazelle zo 'duur' is. Maar het is afhankelijk van hoevaak je fietst of je die kwaliteit/ prijs verhouding ervoor over hebt. Volgens mij is Cortina een prijsklasse lager.
2 jaar geleden
Ik heb deze (eerdere editie) https://www.12gobiking.nl/cortina-e-common-rb7?utm_campaign=shopping_organic&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&bg_source=ga&bg_campaign=%7Bcampaignid%7D&bg_kw=%7Btargetid%7D&bg_source_id=%7Bcreative%7D&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=20333121320&utm_content=&utm_term=&bg_source=ga&bg_campaign=20333121320&bg_kw=-mi-100859778-pi-168707-ppi-&bg_source_id=&gad_source=1
Het is geen moederfiets, maar het scheelt qua instap niet veel, maar qua kosten juist wel! Wellicht is dat interessant voor je?