6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de box nog steeds staan.. Ben veel alleen dus voor mij echt een uitkomst. We zijn ook bezig voor een tweede. En laten de box dus gewoon staan. Staat niet in de weg.

2 jaar geleden

Wij hebben een grondbox voor buiten zo kan hij mooi buiten spelen en kan ik teminste even in de tuin bezig.

2 jaar geleden

Wij hebben ons zoontje vandaag nog in de box gehad beneden, hij is de hele dag al ziek en dan is het wel fijn als hij rustig in de box kan liggen. Ik denk wel dat we het maximaal nog een paar maand gebruiken eigenlijk. Misschien is een goede tussenweg een tweedehands box? Marktplaats staat er vol mee

2 jaar geleden

Ik heb nog een volledig nieuwe mocht je hem over willen nemen

2 jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Ik heb de box nog steeds staan.. Ben veel alleen dus voor mij echt een uitk ...
Wij hebben een box en een grondbox van hout. Super handig als je de drukteschopper soms ook even een momentje alleen wilt laten spelen. Eenmaal vrij is het een boef. En ja, soms vindt hij het niet leuk maar na een paar minuten accepteert hij het en gaat hij spelen

2 jaar geleden

Wij gebruiken sinds september al een grondbox. Zoontje is nu 16 maanden. Hij speelt er heerlijk in. Hij begint wel vaker te hangen aan de hoeken en dan z’n benen omhoog te slingeren dus hij probeer er uit te klimmen. Ben bang dat we hem nog maar n korte tijd veilig kunnen gebruiken voordat ie zichzelf over de rand kan gaan liepen haha. Ben bang voor de periode daarna, hoe ik dan het huishouden voor elkaar krijg en veilig kan gaan plassen 😂