9 Reacties
3 jaar geleden
Ik verdeelde eerst het potje over twee afsluitbare nuby potjes en gaf het dan verdeeld over 2 dagen. Je mag de voeding niet twee maal opwarmen dus warmde dan de ene dag het eerste potje op en de andere dag het tweede.
Nu eet ons vreetzakje het gewoon op 馃檲馃檲
3 jaar geleden
Gewoon vers maken en invriezen.
Ik maak meestal een fruithapje voor de dag zelf en de volgende dag en doe dit ook bij groentehapjes. Meestal maak ik meer zodat ik die porties in kan vriezen voor een andere keer als ik bijvoorbeeld geen tijd heb.
Ik houd ook ongeveer 50 gram aan. Wil hij het opeten prima, blijft het bij een paar hapjes, ook prima. Melk is toch nog het belangrijkst, komt vanzelf wel dat ze meer gaan eten.
3 jaar geleden
Je kan je bij de producent inlezen hoe lang ze houdbaar zijn na openen en dan inderdaad verdelen.
Bij ons is halve potje van 200 gr zo op dus de andere helft bewaren wij voor de dag erna :)
Het geeft helemaal niet dat je potjes heb gehaald. Daar zijn ze voor gemaakt om drukke ouders bij te helpen.
Er zitten alleen wat conserveermiddelen in maar voor de rest moeten ze voldoen aan de Europese voedsel voorwaarden