8 Reacties

2 jaar geleden

Yes, helaas ervaring mee. Tweede keer hier 😔. Op gezicht, handjes en voetjes smeer ik niks maar in het luier gebied sudocreme afgewisseld met kokosolie. En ook geregeld even in de blote billen liggen, kruipen. Hopelijk heeft je dochter er niet teveel last van! Oh en droog is juist wel goed. Het zijn blaasjes en als ze ingedroogd zijn niet meer besmettelijk aldus de huisarts.

2 jaar geleden

Een maand geleden had onze dochter dit. Wij hebben niks gesmeerd. En na een week verdwenen ze weer.

2 jaar geleden

Nou ik verschoon haar nu net en dr hele benen zitten onder de uitslag, toch maar even gauw voor het weekend naar de huisarts na laten kijken nu.. hadden jullie kindjes dit ook? Of alleen op de handen voeten en mond?

2 jaar geleden

Mijn oudste zoontje heeft het ook gehad, hij had het inderdaad ook op de bovenbenen, rond de mond en uiteindelijk wat op de handjes. Wij hebben er dacht ik niks op gesmeerd. Uiteindelijk heb ik het zelf ook gekregen...

2 jaar geleden

Reactie op Jadole

Mijn oudste zoontje heeft het ook gehad, hij had het inderdaad ook op de bo ...
Achos.. had jij zelf ook last? Of viel t mee?

2 jaar geleden

Achos.. had jij zelf ook last? Of viel t mee?
Jaa, ik heb het nog even terug gezocht. Mijn zoontje dronk er heel slecht door en was vooral misselijk. Ik zelf had op m'n handen en onder m'n voeten blaasjes. Echt verschrikkelijk pijnlijk!

2 jaar geleden

Reactie op Jadole

Jaa, ik heb het nog even terug gezocht. Mijn zoontje dronk er heel slecht d ...
Achos moet je nagaan! Die arme kleintjes kunnen zich amper uiten🥺 heb dr nu maar een zetpil gegeven, drinken gaat inderdaad heel slecht op t moment. Zucht…. Hopelijk is t snel voorbij..

2 jaar geleden

Achos moet je nagaan! Die arme kleintjes kunnen zich amper uiten🥺 heb dr n ...
Ja inderdaad he... sterkte, hopelijk snel wat beter❤️