21 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier hahah die likt de grond

2 jaar geleden

Die van ons bijt in de rand van de tafel 🤣

2 jaar geleden

Alles doet ze met haar tong uit haar mond! 🤣 ook kunnen we met haar praten als we met onze tong over onze lippen gaan en dat lelele geluid maken, dan “praat” ze altijd op die manier terug. 😂💗

2 jaar geleden

Hier wordt in alle stofjes gebeten, de mouw van dr rompertje, theedoek, mijn shirt, verzin t maar. Moet wel zeggen dat ze weer last heeft van dr tandjes 🙈

2 jaar geleden

De onze gaat als een malle over een kussen heen: op handen en knieen en dan heen en weer😂 het ziet er bizar uit, haar hé ze heeft helemaal lol! Oh! En ze EET mijn haren??! Als ze er eentje vindt: hup d’r mond in!

2 jaar geleden

De mijne is nu 10 maanden en krabt met haar nagel tegen de muur, gestuckte muur en als ik niet uit kijk stopt ze dat stucwerk in haar mond😱. En ze bonkt vaak naar achteren als ze haar zin niet krijgt.

2 jaar geleden

Die van ons probeert zich door de box heen te knagen, en alles wat zacht is(knuffels, dekens) krijg een knuffel behalve papa en mama😅

2 jaar geleden

Onze zoon had een tik met nee schudden vorige maand. Het is nu over. Tong naar buiten was maar een weekje. Nu zie ik even geen rare gewoontes.

2 jaar geleden

Hier ook een murenlikker 🙋‍♀️

2 jaar geleden

Hier is alles een drumstel volgens mij... Kastdeurtjes, tafels, ramen, papa/mama. Soms ook dr eigen buik als ze niks anders kan vinden 😂😂

2 jaar geleden

Die van ons trekt z’n neus op en maakt dan van die knor geluiden. Als je t dan terug doet dan blijft ie maar door gaan

2 jaar geleden

Ze knikt de hele dag ja, likt muren en trekt aan haar eigen haren ( want daar heeft ze al zoveel van😭🙄)

2 jaar geleden

Ons zoontje knuffelt alles! Als er maar een knuffel of iets ligt dan knuffelt hij het innig! En als hij boos is en lukt niet dan gaat hij bijten uit frustratie 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Die van mij als ze in bad zit doet ze haar mond open en gaat met haar hoofdje in het water😂😍

2 jaar geleden

Hier zit ze vaak met haar voetjes over elkaar als ze aan het spelen is en haalt ze haar neus op als ze lacht, zo schattig. En ze denkt dat ze al los kan lopen🤦‍♀️ ze draait zich dan uit het niets om en laat de tafel/stoel los en dan ligt ze weer 😂

2 jaar geleden

De onze knikt heel veel NEE (met hoofd van links naar rechts)

2 jaar geleden

Reactie op Soof0804

Die van ons bijt in de rand van de tafel 🤣
Hier nu ook 😅

2 jaar geleden

Hier is onze zoon al goed scheel, maar inmiddels kruipt hij de hele dag rond met z’n tong uit de mond. Heel charmant 😜

2 jaar geleden

Onze meid lacht tegenwoordig met haar neus opgetrokken en een soort frons tussen haar wenkbrauwen. Ik moet er erg hard om lachen. Ook schut ze random ja of nee en doet ze soms haar hoofd opeens plat op tafel 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Als wij heel hard NEE roepen omdat ze ergens aanzit wat niet mag. Gaat ze in haar handjes klappen🤣