6 Reacties

één jaar geleden

Ben nu 36 weken zwanger. Pak geen medicijnen. Het is soms niet te doen. Geuren en eten heb wel reserveren dus dat is bij mij een +punt . Heb echt zwangerschap reflux. Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel last van mijn maag en was ik misselijk. Na de bevalling was het gedaan dus denk deze keer ook hoop ik . Veel succes nog met de zwangerschap

één jaar geleden

Ik heb hier ook last van ben nu 33+2 maar sinds 6 weken elke dag misselijk en overgeven. Merk dat ik nu zelfs savond veel last heb ook van overgeven. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en was na de bevalling over dus nu hopen dat dat ook zo is. Ik heb van alles geprobeerd qua medicatie maar ik vond het niet veel beter erop maar ben het wel blijven slikken. Sterkte

één jaar geleden

Ik heb HG hele zwangerschap misselijk. Krijg er zware medicatie voor. Spugen wel minder door pillen.

één jaar geleden

Ik heb ook een HG zwangerschap, slik sinds 8 weken zwangerschap al zware medicatie. Lig volledig op bed en kan bijna niks meer. Misschien iets om op de googlen en na te lezen, je zou best veel herkenning kunnen vinden: hypermesis gravidarum heet het voluit. Bij mijn zoontje heb ik het ook gehad, ook zware medicatie tot de bevalling geslikt. 48 uur na de bevalling was de misselijkheid over en kon ik alles weer eten. Bizar is dat maar zo fijn. Gun het jou ook!!

één jaar geleden

Wat fijn om jullie reacties te lezen! Met de medicatie kan ik gelukkig ‘normaal’ functioneren. Heb volledig gewerkt tot 34 weken en al mijn andere bezigheden ook kunnen uitvoeren. Soms denk ik dan weleens dat het gewoon tussen mijn oren zit en dat het dan na de bevalling niet weg zal zijn…

één jaar geleden

Hier een 2e hg zwangerschap. Heb tot bijna 15 weken medicatie geslikt en ben toen eigenlijk uit frustratie gestopt en het maar laten gebeuren. Elke dag spugen dus maar ik accepteer het, misschien ook omdat ik weet zodra ik bevallen ben het nog 1 of 2 keer spugen is en dan klaar. Nog een paar weekjes en dan is dit gelukkig voorbij