8 Reacties
3 jaar geleden
Het standje van je kolfapparaat lager zetten? Dan wordt er minder hard aan getrokken
3 jaar geleden
Bij mij helpt puralan heel goed. Een zalf van medela. Ook multi mam compressen zijn fijn die kunnen tussen de voedingen door in je bh. Daar heb ik een doosje preventief van in de koelkast staan. Het zal nog wel een paar keer kolven pijn doen maar probeer tussen de voedingen door je tepels goed te verzorgen dan gaat het hopelijk snel beter. Succes!!
3 jaar geleden
Reactie op Feutje
Moedermelk over je tepels smeren werkt ook verzachtend
Ja! Dit werkt bij mij als een tiet 😜
3 jaar geleden
Ja! Dit werkt bij mij als een tiet 😜
Bij mij ook! Heb in het begin ook weleens korstjes en bloed gehad en onwijs droge tepels. Voor en na het kolven even wat moedermelk erop smeren en na een paar dagen is het weer over. Ik heb zelf nooit wat anders gesmeerd,moedermelk werkt echt enorm goed!
3 jaar geleden
Even in een badje met moedermelk. Heel gek en ziet er dom uit maar gewoon een grote pan met lekker warm water en een goede scheut moedermelk. Daar je borst even in leggen…
3 jaar geleden
Heb je geen spruw aan je tepel? Dan gaan ze ook snel bloeden en pijn doen namelijk.. Medela heeft ook van die gelpads die je op je tepel kan plakken na een kolfsessie, die werken helend. Mocht spruw zijn moet je anti schimmel creme smeren, maar van zijn je tepels dan ook wel een beetje schilferig..