15 Reacties

3 jaar geleden

Ik had dit ook, zo extreem op me linker bil boven. Kon niks meer. Niet omdraaien niet openstaan niet me benen bewegen. Volgends dokter was dit spit doordat je je lichaam anders gebruikt door de buik

3 jaar geleden

Zijn het geen rugweeen?

3 jaar geleden

Al een kruik geprobeerd? Klinkt als spit of bekkenproblemen..

3 jaar geleden

Ik heb de hele dag vreselijke rugpijn. Maar met liggen is het zo erg en straalt het uit naar m'n benen dat ik niet eens kan liggen. Ik slaap al ruim 1,5 week zittend op de bank.

3 jaar geleden

Herkenbaar.. ben al sinds 5 uur wakker, lig hele tijd te draaien 😜

3 jaar geleden

Afgelopen week was ik door m'n rug gegaan: kon niet liggen, zitten, staan en alles deed pijn. De dag erna ging ik naar verloskundige. Zij zag mij opstaan en ik vertelde wat er aan de hand was. Ze zei dat ik echt paracetamol kon innemen zodat de pijn draaglijk was en ik wel normaal zou bewegen. Blijkbaar overbelastte ik andere gebieden door 'vreemd te bewegen '. Ik ben niet zo'n fan van paracetamol, maar heb één dag lang de maximale hoeveelheid genomen. (Dat was voor mij 4×2 stuks, ze zei ook nog '1 paracetamol per 50 kg lichaamsgewicht'). Dat verlichtte enorm en gek genoeg was de pijn de dag daarna weg. Ik weet dat gebruik van paracetamol ook een beetje dubbel is, sta er zelf ook zo in. Maar dankzij die ene dag is het weer goed hier. Misschien helpt het iemand hier, al zullen de klachten voor iedereen anders zijn. Heel veel sterkte in ieder geval allemaal ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Al een kruik geprobeerd? Klinkt als spit of bekkenproblemen..
Ja kruik was heel even fijn.. maar dat was snel voorbij.

3 jaar geleden

Reactie op KSH

Zijn het geen rugweeen?
Dat lijkt me niet. Ook wel typisch als dat dan alleen komt als ik in bed lig en verder van de dag niet voel

3 jaar geleden

Reactie op Wendydheijer

Ik heb de hele dag vreselijke rugpijn. Maar met liggen is het zo erg en str ...
Ohh pfff verschrikkelijk. Ik heb net goddank ff 3 uur kunnen pakken op de bank.

3 jaar geleden

Dit is trouwens het hele gebied waar t om gaat!! Als ik ga liggen komt de pijn bijna direct, maar als dit niet zo is dan komt het wel na mijn nachtelijke wc bezoek en dan is t niet meer weg te denken.

3 jaar geleden

Reactie op Halloobaby1

Ja kruik was heel even fijn.. maar dat was snel voorbij.
Bad warme douche kan ook zeker helpen.

3 jaar geleden

Reactie op Halloobaby1

Dit is trouwens het hele gebied waar t om gaat!! Als ik ga liggen komt de ...
Heb dezelfde pijn denk ik, krampen alleen in de linkerzijde. Ik denk bandenpijn. Fysio heeft het losgemaakt met dryneedling maar kwam de dag daarna weer terug. Magnesium sprayen, warme kruik verlicht het even. 😰vreselijk sterkte!!

3 jaar geleden

Ja helaas hier ook! Ik ben 39 weken vandaag.. Ik las wel dat rugpijn op een naderende bevalling kan wijzen. Maar het komt vooral omdat je rugspieren die zware buik moeten dragen vrees ik, vooral ‘s nachts bij het omdraaien. Ik heb ook enorme pijn in mn bovenbuikspieren elke nacht en ik mn bekken.. Lichaam is gewoon op en tijd dat de kleine eruit komt;) Veel sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Laurarara

Ja helaas hier ook! Ik ben 39 weken vandaag.. Ik las wel dat rugpijn op een ...
Heel veel sterkte. Ik merk dat mijn lichaam vandaaget 36+3 ook aangeeft op te zijn maar volgens verloskundige moet ik nog een paar weken

3 jaar geleden

Reactie op Halloobaby1

Dit is trouwens het hele gebied waar t om gaat!! Als ik ga liggen komt de ...
Pijn op deze plek was bij mij nierstuwing. Mijn urineleider was daar 2x zo dik... Hoe is het nu met je?