3 Reacties

3 dagen geleden

Jazeker, hier hetzelfde. Wij merken dat het hier heftiger is tijdens "sprongetjes". Het wordt wel steeds minder maar wel elke keer pittig voor papa! Het was tussen 1,5 en 2 jaar heel extreem. Maar nu is het hier elke keer een fase van 3-4 weken. Het is heel normaal maar dat maakt het niet makkelijk!

3 dagen geleden

Hier ook, maar hier is een veel te simpele reden: ik ben veel minder ztreng voor haar. 🫣😅 Trouwens er zijn ook tijden/momenten wanneer moet juist papa alles doen. Dan voel ik me ook een beetje jaloers. Het wisselt bij ons, maar sterke voorkeur - ja, dat heeft ze. Soms laten we haar zin gaan en soms 'moet' ze wennen dat ze niet altijd haar zin krijgt. Ze wisselt af, dus wij ook. 🤭🤣 Maar ja het lijkt echt een peuter momentje te zijn.

3 dagen geleden

Hier ook wel herkenbaar hoor! Als ik thuis ben, heeft ze vaak de voorkeur voor mij😅 We hadden ook een fase dat ze echt boos tegen mijn vriend deed "Papa GA WEG!". En dan duwde ze ook echt zo van zich af. Gelukkig is het nu niet meer zo extreem als een paar maanden geleden. Als ze alleen is met papa, is alles gewoon helemaal goed en zijn ze beste vrienden. Maar zodra ik in de buurt ben.... Ik weet eigenlijk niet zo goed wat het is. Gewoon een soort veiligheid bij mama zoeken? Een fase...? Wij maken ons er niet heel druk om, maar ik zeg wel dat ze niet gemeen mag doen tegen papa.