16 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee, bij onze jongens van 5 maanden is t nu 30 graden... raam alles staat al open maar koelt niet af 😔

3 jaar geleden

Het is vreselijk 😩 hier ook het alarm ging vannacht omdat hij 27 graden aan gaf. Overdag leg ik haar nu in mijn kamer, waar ik 10min vtv de airco aanzet en dan uit doe. Snachts slaapt ze met een ventilator niet volledig op haar gericht maar er komt wel wind door de spijlen. Ook slaapt ze alleen in haar luier en een hydrofiele slaapzak van Meyco. Weet eigenlijk echt niet waar ik goed aan doe nu.. Ze kreeg geen avond voeding meer maar om al het zweten er toch maar een kleine voeding van 2200 tussendoor doen.

3 jaar geleden

Idem hier ... Deze ochtend alles opengezet maar weinig succes.

3 jaar geleden

Weet niet of jullie rolluiken hebben? Wij houden overdag alles potdicht. Smorgens vroeg zetten we even alles tegen elkaar open zodat het een klein beetje af kan koelen.. en daarna weer alles dicht. Helpt hier redelijk goed

3 jaar geleden

Reactie op Maritt99

Weet niet of jullie rolluiken hebben? Wij houden overdag alles potdicht. Sm ...
Willen we waarschijnlijk wel gaan aanschaffen want is niet te doen zo. De zon staat begin middag al vol erop totdat ie onder gaat.

3 jaar geleden

Reactie op 3js

Het is vreselijk 😩 hier ook het alarm ging vannacht omdat hij 27 graden aa ...
En ipv voeding 20 of 30ml water geven? Doen wij nu snachts als de kleine wakker wordt

3 jaar geleden

Bij ons is het ook zo warm. We hebben onze dochter op zo'n opblaasbare mat gelegd, waar water in kan. In de box in de woonkamer. Zo blijft ze toch een beetje koel.

3 jaar geleden

Reactie op Laukers

En ipv voeding 20 of 30ml water geven? Doen wij nu snachts als de kleine wa ...
Ja ze krijgt al brood (op advies cb) en daarbij al een beetje water. Ze krijgt normaal 4x 180cc 6 schepjes maar nu na 3 van de 4 flessen gaat ze heel hard huilen alsof het niet genoeg is.. echt sneu. Konden ze soms maar praten😆

3 jaar geleden

Wij houden alles ook potdicht. Maar nu ook besloten dat ze weer bij ons op de kamer ligt zodat ik haar snachts even kan voelen en checken enzo. Co sleeping geeft me met deze hitte een iets geruster gevoel

3 jaar geleden

hetzelfde hier, babyfoon geeft 31 graden aan.. maak me toch wel zorgen zijn er risico’s als een baby in een té warme kamer slaapt?

3 jaar geleden

Reactie op Maritt99

Weet niet of jullie rolluiken hebben? Wij houden overdag alles potdicht. Sm ...
Doen wij ook, alleen dan met de gordijnen. Alles overdag potdicht dichthouden en s’nachts en s’ochtends alles open tot een uur of 8.

3 jaar geleden

Ik heb heb gisteravond het raam, met hor, opengezet met de ventilator op de vensterbank in de hoop dat ie de kamer wat zou verkoelen. Het is daar nu 24 graden Ipv 30..

3 jaar geleden

Hier ook op het hoogtepunt 28 graden. In de ochtend als hij wakker is, gelijk alles tegen elkaar open. Koelt dan af tot 24 graden. Overdag loopt het zo weer op, kamer op het zuiden. Heb ook een wit laken aan de binnenkant gehangen. En als hij wakker is de ventilator aan. Overdag het raam dicht. Hij slaapt in een luier en rompertje met korte mouwen. En alleen onder een lakentje. Hoop dat het snel koeler wordt. Binnen in huis krijg je het ook niet koel. Vreselijk .

3 jaar geleden

Hier leg ik mijn zoontje alleen in een romper met korte mouw in bed. Het is 30 graden in zijn kamertje 😮‍💨

3 jaar geleden

Wij hebben de mobiele airco aan op de overloop. Overdag de deur van zijn kamertje open en dan houden we het tot +/- 24 graden. Koeler krijgen we het ook niet. Maar 24 is al beter te doen dan die 30 als ik het hier bij sommige lees... pff wat een ellende!