19 Reacties

één jaar geleden

Ik neem een kledingsetje mee en dan met teddy pak dan in de maxi cosi en dan een dekentje zo een fleece..

één jaar geleden

Reactie op 2littlemonkeys

Ik neem een kledingsetje mee en dan met teddy pak dan in de maxi cosi en da ...
Aah ja precies ik heb ook zoon teddy pakje ! Maar dacht misschien is dat niet zo lekker voor in de maxi cosi aangezien het best wel dik is

één jaar geleden

Hier wordt het gewoon de kleren (romper en shirt lange mouwen, broek, sokken, muts) en dan in de voorverwarmde maxicosi (even een warme kruik erin, in het ziekenhuis) met teddy voetenzak. En meteen de kachel in de auto hoog, zodat het snel 20 graden is. Het is voor ons wel maar 12 (vol in de spits max 25) minuten rijden. Als je geen voetenzak hebt, zou ik een jasje en dekentje doen. Gewoon een klein dekentje, dubbel gevouwen om de beentjes heen.

één jaar geleden

Reactie op Jillanna123

Aah ja precies ik heb ook zoon teddy pakje ! Maar dacht misschien is dat ni ...
Ja snap ik denk dat ik wel een jasje mee neem voor zekerheid mocht ik het toch te warm vinden voor de baby kan je altijd nog jasje en dekentje doen

één jaar geleden

Doe alsjeblieft je kleintje geen dikke jas aan in de maxicosi! Er wordt steeds meer gewaarschuwd dat kindjes dan uit de stoel kunnen vliegen met een botsing omdat er te veel ruimte zit tussen de baby en de riem. Wij nemen een lekkere warme deken mee voor het kleine stukje buiten en misschien een jasje voor over de armpjes en het riempje (achterstevoren zeg maar).

één jaar geleden

Even opgezocht wat ze hier in Noorwegen aanbevelen. Wat ik kan vinden is betere meerdere laagjes en wollen kleding en GEEN dikke pakken/jassen (van die michelin poppetjes dingen 😅). Vanwege veiligheidsredenen dat de baby dan beter vastzit, zoals Sharina hier ook al zegt.

één jaar geleden

Jasjes worden zeker afgeraden in de maxicosi!!! Je kunt beter voor een wikkeldeken of zo'n dicht rits hoes nemen. Daar kunnen de riemjes door heen, baby er in, en dan dicht ritsen of on wikkelen. Verder een lekkere muts op

één jaar geleden

Dan ga ik voor een soort tussenjas ? Het is ietsje dikker die ik nu heb maar zoiets is het

één jaar geleden

Wij hebben een wollenjasje van engel natur en een voetenzak/wollen dekentje!

één jaar geleden

Er wordt zeer afgeraden je baby een jas aan te doen in de maxicosi, aangezien de gordeltjes dan niet goed meer werken. Ik heb zo een speciale wikkeldeken voor in de maxicosi, waar de gordels doorheen kunnen.

één jaar geleden

Jolein heeft van die wikkeldekens waar je de gordels doorheen kunt halen, lekker warm voor de rit terug 🥰

één jaar geleden

Klopt wat hieronder allemaal staat :-) Ik heb kleertjes bij mij. En neem dit wikkeldeken van Koeka mee.

één jaar geleden

Thanks voor de reacties! Ik zal is kijken voor inderdaad zoon wikkeldeken van jollein had er helemaal niet aan gedacht dat het gevaarlijk kan zijn

één jaar geleden

Jasjes en teddypakken worden afgeraden in de autostoel met gordels. Ik doe haar kleertjes aan en heb een warme voetenzak

één jaar geleden

Reactie op JannekeR87

Klopt wat hieronder allemaal staat :-) Ik heb kleertjes bij mij. En neem ...
Deze is ook niet helemaal praktisch omdat niet alle riempjes van de maxicosi erheen kunnen. Je kunt goed een voetenzak gebruiken (van bijv jollein idd) omdat daar alle riempjes doorheen passen. Overigens kan een berenpakje prima in de maxicosi, die zijn toch anders dan een gewatteerde winterjas. Sowieso verzuipt een klein baby’tje echt nog in zo’n gewatteerde jas. Wij hadden bij de eerste dus berenpakje van H&M en een voetenzak van jollein.

één jaar geleden

Koeka voetenzak in de maxicosi! Ideaal

één jaar geleden

Ze hebben op https://www.pasgeboren.nl/jollein-wikkeldeken-bunny-off-white.html de Wikkeldekens nu van 40 voor 24! Ik heb er vorige week eentje besteld en was binnen een dag in huis.

één jaar geleden

Ik had hem in een lange mouwen romper, broek, trui, en een mutsje en sokken in de teddy voetenzak in de maxicosi en dat was warm genoeg

één jaar geleden

Hier lange mouwen romper pakje jasje mutsje en maxicosie zak