8 Reacties

3 jaar geleden

Wat vervelend voor je! Ik had kloven aan 1 tepel en deze zijn toen binnen een paar dagen genezen (door alleen te kolven aan die kant, niet aanleggen). Ik heb hydrogel pads gebruikt en vond dat echt een verademing. Hopelijk heb je er iets aan. Sterkte!

3 jaar geleden

Hydrogel pads zijn echt key!! Bij mij duurde het ook een paar dagen om te herstellen

3 jaar geleden

Bij mij duurde het ook een paar weken voor het echt over was helaas! Werd wel duidelijk steeds minder erg dus ik hoop voor je dat er wel verschil is! Ik heb ook inzetstukken voor in mijn medela borstschilden gekocht omdat de kleinste maat eigenlijk te groot was voor mijn tepels. Dit hielp bij mij ook een hoop dus misschien de moeite waard om even op te meten of je wel de juiste maat gebruikt!

3 jaar geleden

Dik smeren, na elke voeding/ kolf sessie. Voor het echt helemaal weg was, duurde wel een tijd (je haalt het steeds open inderdaad), weet niet goed meer hoe lang precies. Maar de pijn werd wel snel minder. Ik hoop dat je er niet meer veel last van hebt...

3 jaar geleden

Ik smeerde ook elke keer wat druppels moedermelk erop en daarna idd lanoline

3 jaar geleden

Ik lees hier al veel goeie tips. Hou het herstel goed in de gaten en als het niet betert, kan je misschien eens vragen aan je lactatiekundige of er geen bacterie/spruw op kan zitten. Bij mij was dat de reden dat de kloof niet genas. Heb er weken mee rond gelopen :s

3 jaar geleden

Ik had de eerste weken erg kloven. Toen heel dik ingesmeerd met lanoline elke keer na het voeden. Was binnen paar dagen gelijk genezen. Bij mij werkte borstvoeding erop smeren juist averechts!