13 Reacties

2 jaar geleden
Onze kleine man van 10 weken (vandaag precies) slaapt vanaf 21 uur tot de volgende ochtend 7.30-8.00 uur. Overdag komt hij om de 4 uur. Krijgt 4 flessen 180-150-150-180
Soms komt hij tussendoor en krijgt dan 30-60-90 ligt eraan hoe snel de volgense voeding is. Hier doet hij hey prima op en hebben wij een tevreden mannetje

2 jaar geleden
Wij hebben deze vraag aan het consultatiebureau gesteld over onze dochter. In de eerste week werd ze 1x wakker in de nacht voor een voeding. Maar vanaf week 2 niet meer.
Wij hebben het advies gekregen om 6 voedingen aan te houden per dag (ik geef bv) en dat ze max 8u achter elkaar mag slapen. En dat doet ze van 23 tot 7.
Ze is nu 4 weken.
Ik zou vooral naar je kindje kijken. Onze dochter is enorm tevreden. We volgen haar. Als je kindje meer honger heeft dan laat ze wel van zich horen hoor!
Lekker van genieten dat het nu zo gaat :-)

2 jaar geleden
Dank voor de reacties. Fijn om te horen dat er meer kindjes zo lang slapen en dit geen probleem is.
Ze heeft straks om 18.30 de fles gehad. Nu ga ik haar straks om 22.30 wel wakker maken en de fles geven, anders komt ze héél vroeg in de ochtend en dat is niet het juiste ritme..
Maar vorige week had ik haar na de fles van 19.30 laten doorslapen en had ze zich pas om 06.00 gemeld.
Ze is verder heel tevreden dus dan ga ik er maar zo mee door 😀

2 jaar geleden
Reactie op Nd2021
Dank voor de reacties. Fijn om te horen dat er meer kindjes zo lang slapen ...
Niet gelukt. Ik was in slaap gevallen🙈 dus de voeding overgeslagen.
Nu werd ik om 05.30 wakker en dacht ik ga eens ff bij haar kijken. Er zat al 11 uurtjes tussen de voeding!! Voor mij zelf heel fijn natuurlijk. Maar zo krijgt ze te weinig flessen binnen.

2 jaar geleden
Ik ben ook totaal niet gewend aan een doorslapende baby. Maar laat het zolang het duurt en ze het gewoon goed doet maar fijn gebeuren. Lig 's nachts soms wakker naar haar te luisteren. Vannacht kon ik zelf eindelijk ook lekker slapen.

2 jaar geleden
Het consultatiebureau kun je ook altijd gewoon bellen met vragen tussen de afspraken door als je twijfels hebt.

2 jaar geleden
Lekker laten slapen! Doet ze hier ook sinds ze boven geboortegewicht zit. Ze slaapt gewoon lekker door en soms zit er 9 uur tussen voedingen.weet dat dit 5 jaar terug met mijn 1e anders was moest ik wakker blijven maken voor de fles en moest altijd 3 uur tussen blablabla is nu zo anders. Dus sinds de kraamzorg zei laten slapen voeden op verzoek doen wij dat ook