11 Reacties

2 maanden geleden

Aah.. wat frustrerend.. ik snap jou helemaal!! Hier hetzelfde.. en ik trok het echt niet meer. Ik had geen seconde meer om even te zitten.. en mijn man veranderde niet. Dus uiteindelijk een huishoudhulp gezocht. En nu gaat het beter 🤭 maar soms vlieg ik nog wel eens uit op mijn man dat hij wel wat kan helpen en dan doet hij het even en dan na een tijdje weer niet 🙄

2 maanden geleden

Maar die huishoudhulp das dan 1x in de week? Dan moet je zelf ook nog poetsen veronderstel ik?

2 maanden geleden

Reactie op Onswonder1984

Maar die huishoudhulp das dan 1x in de week? Dan moet je zelf ook nog poets ...
Die komt idd 1x in de week. Ik moet nog boodschappen doen, de was, stofzuigen, eten koken, alles opruimen, bedden verschonen enz. Maar als er elke week gepoetst is, hoef ik niet nog poetsen hoor dan is het echt schoon! Ben er echt zo blij mee dat ik toen die knoop heb doorgehakt! Ik heb het nog druk zat nu hoor! Maar het scheelt al heel veel! Ik denk gewoon een huishoudhulp zoeken in jouw geval en misschien is de eerste niet de beste meteen, misschien heb je wel geluk, maar ik ben er zeker van dat je er heel blij mee gaat zijn!

2 maanden geleden

Wij zitten ook te twijfelen om toch een schoonmaakhulp te nemen

2 maanden geleden

Bij houden, de was direct opvouwen vanaf het wasrek. De vaatwasser voor het slapen gaan uitpakken, zodat je ‘schoon’ begint. Nadat je de afwas gedaan hebt, doekje over de wc halen. Stofzuiger na de lunch even snel door het huis gooien, of eventueel robot stofzuiger. Dan op zaterdag even in de ochtend stuur ik m’n vriend met de kinderen op pad zodat ik even kan stoffen en omdat ik alles zo bijhou, ben ik op zaterdag in een uurtje klaar met stoffen en dwijlen.

2 maanden geleden

Als je vriend in ploegen werkt kan hij als jij al werken bent best even stofzuigen. Gewoon samen een planning maken

vorige maand

Niet Precies om de reden die je beschrijft krijgen we alleen maar ruzie van als we geen hulp hebben. Ik wil alle netjes en schoon mijn man maakt dit helemaal niks uit. Recept voor ruzie. Schoonmaakster voorkomt dit. Is me die paar tientjes in de maand meer dan waard. Plus mijn moeder komt 1x per 2 weken was vouwen.

vorige maand

+ robot stofzuiger indd

vorige maand

Gewoon tussen de gehele dag door. Een dochter van bijna 3 en een zoon van 5 maand maar ik doe alles de gehele dag tussen de bedrijven door hahah. Er is geen dag dat ik niks doe. Ik merk als we iedere dag iets doen, we mooi op schema blijven.

vorige maand

Alles ingepland op de twee dagen dat ik alleen ben met de kids. Meestal op maandag al het huishouden beneden. Op woensdag boven samen badkamer poetsen. De was in het weekend en tussendoor. Boodschappen worden bezorgd (heerlijk!). En dan tussendoor een beetje de kruimels opzuigen en doekje over keuken en tafels. Mijn man doet niet veel aan het huishouden, maar regelt juist weer allerlei zaken eromheen. Naast zijn drukke fulltime baan.

vorige maand

Niet 🤣 de ene week heb ik boven in de planning (toilet,badkamer elke week) en de andere week beneden. Komen we er niet aan toe, ja dan maar niet. Heb er echt veel moeite mee gehad want mijn huis was altijd spotless, tegenwoordig dus echt niet meer. Let it go!