15 Reacties

één jaar geleden

Ik volg..

één jaar geleden

Ik werd wakker met beetje krampen die ik niet kon plaatsen/niet herkende dus ik dacht hmmmmm zou dit het zijn? Toen ben ik de rustig gaan timen en kwamen ze elke keer met regelmaat terug. Heb toen paar uurtjes later de verloskundige gebeld en toen had ik inderdaad 2/3 cm ontsluiting 🥳

één jaar geleden

Reactie op yarawennekes

Ik werd wakker met beetje krampen die ik niet kon plaatsen/niet herkende du ...
Okee dus echt met krampen, had je een goede bevalling gehad ?😊 ik ben nu 37+3 (bijna) en heb al par weken indeling krampjes. Maar sinds gister voel ik me echt heel wazig niet ziek maar beetje misselijk alsof ik wil overgeven. Harde buiken. Voel me Alsof er iets gaat gebeuren 🤣 terwijl ik helemaal niet zenuwachtig of gespannen ben voor de bevalling.

één jaar geleden

Hee weet je toevallig of je bloeddruk goed is? Misschien goed om even te laten checken. Ik voelde mij met 40weken niet helemaal fit, beetje lamlendig (verder niets bevallingsgerelateerd oid). Had ook al paar weken indalingsweeen. Had toevallig die dag reguliere afspraak bij de vk en toen bleek mn bloeddruk torenhoog en ben ik volgende dag ingeleid😉.

één jaar geleden

Reactie op Do95

Hee weet je toevallig of je bloeddruk goed is? Misschien goed om even te la ...
Jaa die gister avond gecheckt en was gelukkig goed 😌 maar hou het wel in de gaten

één jaar geleden

Hier was er niks aan de hand tot ik een propje bloed verloor wat echt als een plopje voelde, paar minuten daarna kreeg ik last van krampjes die al snel over gingen in rug weeën. Binnen 4,5 uur is onze zoon toen geboren

één jaar geleden

Door het breken van mijn vliezen. Verder geen dingen van te voren waargenomen

één jaar geleden

Reactie op jaysz

Okee dus echt met krampen, had je een goede bevalling gehad ?😊 ik ben nu 3 ...
Ik heb een heerlijke bevalling gehad. Mega ontspannen en relaxed. Nu ben ik van mezelf ook niet echt iemand die zich snel druk maakt helpt denk ik ook wel. Thuis bevallen in bad, dat bad is wel echt lekker hoor!

één jaar geleden

Toen het begon wist ik het niet, maar achteraf was het heel duidelijk. Ik eet normaal ontzettend graag en veel en toen wilde ik maar een paar happen havermoutpap over de hele dag genomen (dat overigens ook niet bleef zitten later). Verder kwam ik al snel in een soort halfwakkere roes; ik was de hele nacht alleen maar wakker en aan het doorademen. Normaal zou ik daar chagrijnig van worden, maar toen was het heel normaal en was de roes zo groot dat het eigenlijk wel een fijne ervaring was. Verder had ik last van lichte menstruatieachtige pijn, dat was ook relatief nieuw voor mij in de zwangerschap.

één jaar geleden

Reactie op yarawennekes

Ik heb een heerlijke bevalling gehad. Mega ontspannen en relaxed. Nu ben ik ...
Jaa super fijn 😊 Jaa het zelfde hier van nature niet een druktemaker. Ik hoop dat ik ook in het bad kan bevallen, wel in het ziekenhuis.

één jaar geleden

Reactie op jaysz

Jaa super fijn 😊 Jaa het zelfde hier van nature niet een druktemaker. Ik ...
Ja hier thuis bevallen. Maar hier in het ziekenhuis hebben ze ook mooie kamers met een bad! Hopelijk deze keer weer thuis als het zo mag lopen 😌 heb je de verloskundige al gebeld?

één jaar geleden

Reactie op yarawennekes

Ja hier thuis bevallen. Maar hier in het ziekenhuis hebben ze ook mooie kam ...
Jaa thuis lijkt mij ook fijn, alleen omdat dit de eerste is had ik toch zoiets van ziekenhuis. Ik hoop voor je dat je weer thuis kn bevallen ! Jaa heb vk gebeld en moet het gewoon in de gaten houden. 😌

één jaar geleden

's middags had ik geen eetlust en ik voelde me niet zo lekker. Op de bank een dutje gedaan, niets vermoedend! Rond 18u begon ik te merken dat er precies een beetje 'ritme' in mijn buikklachten zat. Verder afgewacht, bad genomen, het beterde niet. Dan toch rond 22u naar het ziekenhuis gegaan en 's morgens vroeg is ons meisje geboren 🥰

één jaar geleden

Vanaf s'nachts rond 02.00 beetje pijnlijke "voorweeën" had ik de dagen ervoor ook al gehad. Tot 04.00 in bed blijven liggen maar het zakje niet. Toch maar in bad gegaan(hielp vorige keren wel). Helaas dit hielp ook niet, rond 10.00 verloskundige gebeld omdat ik ons kindje tussen de "voorweeën" slecht voelde. Zij dacht ook voorweeën en moest het even aankijken. Nog even smiddags vrienden op visite gehad, geprobeerd te slapen maar het ongemakkelijke gevoel was te aanwezig om te kunnen slapen. Na 15.00 kwam er meer regelmaat in, nog gekookt maar voldeed volgens de weeëntimer nog steeds niet aan het plaatje om de verloskundige te bellen (weeën net korter dan 1 min en kort op elkaar). Om 17.30 vond mijn vriend het wel tijd en heeft gebeld, ze vond mij nog "te goed" klinken tussen de weeën door en de gene die haar aflost zou 18.30 langskomen. Zij kwam en checkte mijn ontsluiting was al ruim 5cm om 22.00 braken mijn vliezen en om 23.13 is onze dochter geboren !!

één jaar geleden

Ik was smorgens gestript (41.2) en vk gaf aan dat ze van 2 naar 4 cm had kunnen strippen.. ben nog boodschappen gaan doen, had gewoon een beetje een zeurderig gevoel van het strippen meer niet. In de middag even op de bank gaan liggen om vast te rusten, eenmaal opgestaan om het eten voor te bereiden viel ik op de grond van een heftige wee😅 vk gebeld en had toen al 7 a 8 cm ontsluiting.