6 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde…ze klinkt wel als een zeehond….zo zielig. Wij gaan straks even naar de huisarts om naar haar longen te laten luisteren. Vooral in de nacht is het hoesten erg, overdag valt wel mee. Geen tips dus helaas! Sterkte en beterschap!

2 jaar geleden

Ik wil je niet bang maken.. Maar ons mannetje hoeste sinds afgelopen donderdag flink. Ook benauwd. Het hoesten en benauwdheid werden met de dag erger, zondag toch de huisartsenpost gebeld en vanuit daar is hij opgenomen. Sinds sinds zondagnacht aan de zuurstof, gelukkig wordt die sinds gistermiddag weer afgebouwd en gaat het heel langzaam de goede kant op. Jack heeft een luchtwegvirus. Men vermoed RS maar ze testen meer hier welke. Waarom geen idee.. Maakt ook niet uit, zolang hij er maar snel vanaf is. Dus ja, ik zou er even mee naar de huisarts gaan helemaal omdat hij gewoon niet lekker is en het al even heeft.

2 jaar geleden

Dank dames! Ik heb de huisarts gebeld en kan om 16uur terecht.

2 jaar geleden

Reactie op KMG

Ik wil je niet bang maken.. Maar ons mannetje hoeste sinds afgelopen donder ...
Wat heftig! Sterkte en hou ons op de hoogte đź’«

2 jaar geleden

Mijn zoontje is al verkouden vanaf begin augustus. Steeds is het bijna voorbij en dan begint het weer. Tijdje terug naar de huisarts geweest omdat hij flink hoestte en reutelde, maar bij hoge uitzondering gaven ze een puffer. Dit deden ze alleen liever niet op deze leeftijd. We hebben hem amper gebruikt want het voelde toch niet goed. Als je je echt druk maakt, zou ik even langs de huisarts gaan. Een “gewoon” hoestje kan geen kwaad, maar als je kindje ook benauwd is zou ik wel actie ondernemen. De huisarts keek bij hem voornamelijk naar het intrekken van de borst. Was dit niet zo, dan was het oké.

2 jaar geleden

Beterschap allemaal🙏. Mijn zoon hoestte gisteravond een uur lang non-stop. Wij zijn vandaag naar de huisarts geweest. Hij luisterde naar de longen van mijn zoon en zei dat er klein beetje slijm vast. Hij zei: "We kunnen een tijdje wachten, het kan vanzelf overgaan, of we moeten antibiotica geven." Maar we zijn 3 weken geleden (eigenlik sinds augustus heeft hij hoest. Een week erger andere week normaal) weer gegaan met hoestklachten en ze gaven ons alleen maar pufje. Dus HA heeft vandaag antibioticasiroop gegeven omdat de hoest niet vanzelf overging. Ik hoop dat het helpt en dat de klachten helemaal verdwijnen.🤞