96 Reacties

茅茅n jaar geleden

Pootje bij mn buik馃グ馃グ

茅茅n jaar geleden

Toen hij haar hier voor het eerst voelde trappen begon hij keihard te zuchten馃槀. Maar hij is nu ook niet weg te slaan, wilt continue tegen mij aanliggen

茅茅n jaar geleden

Hier houdt ook iemand regelmatig de wacht 馃槀鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Na een paar keer een trap tegen haar koppie te hebben gehad houd ze het maar hierbij, maar wel de hele dag op schoot als het kan 馃き馃槀

茅茅n jaar geleden

Ook lekker tegen mn buik aan鉂わ笍 Doet hij niet vaak maar hij is wel zwaan kleefaan sinds ik zwanger ben 馃樅

茅茅n jaar geleden

Hier liggen ze alle 2 ook graag bij me nu, super lief 馃槏

茅茅n jaar geleden

Ligt heel graag bij ons ventje en zoekt zijn schopjes op 馃グ

茅茅n jaar geleden

Hier een die voornamelijk heel veel aan mij komt snuffelen. Ik vermoed dat door alle hormonen ik anders ruik dan normaal en dat ze dat feilloos oppikt.

茅茅n jaar geleden

Het liefste is die 24/7 bij me hij licht mestaal op me buik met ze kop haha. Sinds deze week komt hij ook naar me toe en ruikt dan aan me buik en geeft me buik dan kusjes vind het echt te schattig heerlijke momenten! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Mn kat is heel aanhankelijk en wilt 24/7 met me knuffelen. Superlief

茅茅n jaar geleden

Volgens mij vindt hij die grote buik maar in de weg zitten. Maar hij weet zich er altijd nog wel tussen te wringen 馃樃

茅茅n jaar geleden

Hier wordt ook goed de wacht gehouden 馃惐

茅茅n jaar geleden

Onze kittens van 5 maand. Ze kennen me niet anders dan zwanger. 馃き

茅茅n jaar geleden

Niet bij me weg te slaan, elke avond even knuffelen 馃グ

茅茅n jaar geleden

Altijd wel in mijn buurt te vinden 馃グ

茅茅n jaar geleden

Boeff komt een paar keer per dag even bij mij liggen 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ik ben gewoon jaloers op jullie huisdierfoto鈥檚馃グ馃グ Hier helaas (nog) geen hond, die komt pas als de kleine rond de 4 zal zijn! Maar ik kan genieten van al die knuffels bij jullie!

茅茅n jaar geleden

Omggg ik smelt ! Zooo lief. 馃ス

茅茅n jaar geleden

Gezellig zo 馃構馃グ

茅茅n jaar geleden

Mijn hond is ook super waaks. Mijn schoonvader of vader die me een knuffelt wilt geven is inmiddels een No-go. Ze zorgt dat ze altijd tussen mij en het bezoek in ligt en ook bij manlief wilt ze weleens blaffen. 馃槀