18 Reacties

3 jaar geleden

Hmm… kun je niet iets bedenken waarmee je het kunt vastmaken ONDER het matras? Als je snapt wat ik bedoel. Met touw ofzo? Hahaha

3 jaar geleden

Ik deed dit eerst ook. Wissel nu gewoon wat vaker t lakentje. Werd een beetje gevaarlijk

3 jaar geleden

Ik doe er ook geen meer in het bedje, ze gaat tegenwoordig heel het bed door dus heeft niet echt nut meer🤣 wissel ook vaker het hoeslaken

3 jaar geleden

Als je er nog niet mee wil stoppen, je hebt bijvoorbeeld bij de ikea van die spanners om je hoeslaken strak mee te trekken, je kan proberen of je hem daarmee onder t matrasje door kan vast maken. https://www.ikea.com/nl/nl/p/julkaktus-elastische-spanband-70436796/?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAjwyqWkBhBMEiwAp2yUFu3kTfpmvip6a8FSUyMji0jG3ck9ZORxVel0VvfK_vHK8anrls98IhoCrzQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Of inderdaad t hoeslaken wat vaker vervangen, die van ons rolt ondertussen t hele bed door, dus hier wordt ie tegenwoordig wat vaker vervangen.

3 jaar geleden

Oh ik doe deze al niet meer sinds hij 2 maanden is 🙈 vond t maar gevaarlijk en onnodig hihi. Ik wissel idd gewoon elke week 2 x het lakentje 😊

3 jaar geleden

Ik zou de doek gewoon weglaten. Volgensmij is het advies ook om alleen de eerste weken een hydrofiel doek in bed te hebben. Een goede oplossing zou dan zijn om het hoeslaken wat vaker te wassen.

3 jaar geleden

Ik doe het ook niet meer door hetzelfde reden. Wissel vaker het hoeslaken. Als je toch een hydofiele doek wilt gebruiken kun je misschien die grote proberen, maar denk eerlijk gezegd dat je baby die ook los trekt😅

3 jaar geleden

Hier ook al niet meer sinds einde vd kraamweek, was niet meer nodig/'mocht' niet meer vd kraamzorg. Zelf heb ik geen problemen met spuug of whatever dan maar lekker het bedje extra verschonen... Als je het zelf wel prettig vind dan zou ik zelf voor toch nog een grotere hydrofiel gaan die je misschien beter om het matrasje heen kunt krijgen vd die xxl maten. Maar ja ook die zullen ze met de tijd gewoon lostrekken denk dat je dat echt niet kan tegen houden, ja misschien met die spanners die al eerder als tip was gegeven

3 jaar geleden

Ik had een xl hydrofiele doek in 3 hoek vorm gelegd en dan de randjes om het matras heen.. Na een maand rollen van rug naar buik gaat ze ineens ook tijdens het slapen op haar buik liggen (momenteel word ze er nog wel wakker van). Heb voor de zekerheid een earosleep matras dus geen hydrofiele doek meer. Ik zou voor de zekerheid geen doek meer gebruiken ivm verstikkingsgevaar.. of dus zo'n XL doek aanschaffen

3 jaar geleden

Heb deze nog wel in het campingbedje voor tijdens het buitenspelen ..

3 jaar geleden

Misschien zo'n xl hydrofieldoek gebruiken? zodat de doek blijft zitten door zijn eigen gewicht, weet niet of dit werkt hoor, maar lijkt mij het proberen waard😊

3 jaar geleden

Misschien vastmaken met van die verband krammen (of hoe dat heet..).

VRIEND

3 jaar geleden

Goeie om zo’n zo doek te gebruiken! Wij hebben hem maar eruit gehaald om dezelfde reden (hadden hem ook in zo’n punt). Wat ik nu bij hem leg zijn heel dunne doekjes (die had ik nog van mijn dochter en dacht; proberen). Hij vind het namelijk fijn om een beetje wat tegen zijn mond/gezicht aan te hebben. De dunne doekjes zijn dus echt heel dun en gaf ik voordat ik een knuffeldoekje veilig vond. Aden Anais security blanket. Even een willekeurige link maar hebben ze ook in andere printjes. https://www.pinkorblue.nl/aden-anais-musslin-knuffeldoekje-2-pack-tanzanie-a410160.html?a=b&pred=NLRPA%2CNLRPB%2CNLRPC%2CNLRPD%2CNLRPE%2CNLRPWEA%2CNLRPWEB%2CNLRPWEC%2C&c=p_aw%2Cp2aw%2Cp3aw%2Cp4aw%2Cp5aw%2Cprwea%2Cprweb%2Cprwec%2C&rp=&os=&fdcampaign=feed/nl/14445/googleshoppingint/A410160&adword=Google/PLA_AW_Spielzeug_m&RefID=PLA_NL0000_PLA_AW_Spielzeug_m&gclid=CjwKCAjwyqWkBhBMEiwAp2yUFpicrGeVk-DrLcAQdohKafGNaPPJ3jXYf0geSS3kGna9jG06TRuA-RoCg44QAvD_BwE

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Goeie om zo’n zo doek te gebruiken! Wij hebben hem maar eruit gehaald om de ...
Zo’n XL doek moet er staan in de eerste zin..

3 jaar geleden

Ik doe het ook nog steeds. Vooral ook makkelijk met alle snottebellen die meneer 's nachts produceert😅. Gebruik de XL van de action, die zijn 110*110 of 120*120 dat weet ik zo even niet. En ipv.in een punt gewoon 1x dubbel en dan onder de matras vouwen. Jack heeft deze nog niet los gekregen ondanks dat hij het hele bed door gaat. Door dat de doek zo groot is heb je een groot deel van het midden van het bed wat nu extra bedekt is.

3 jaar geleden

Gewoon weglaten. Als hij er te lang onder ligt kan hij stikken. Als hij een keer spuugt verschoon je het toch gewoon? Ik heb per direct de doek weggehaald toen hij deze los trok.

3 jaar geleden

Dankje allemaal voor de reacties! Super lief 🤗🤗

3 jaar geleden

Misschien onder het hoeslaken? Dan blijft het matras in ieder geval beschermd!