7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een beginnende borstontsteking en heb via een lactatie kundige uit het ziekenhuis het advies 3x daags 400mg ibuprofen! Dit heeft geen invloed op de borstvoeding

2 jaar geleden

Ibuprofen werd me inderdaad ook aangeraden bij beginnende borstontsteking. En in de periode vlak na mijn keizersnede moest ik 3x per dag Ibuprofen innemen van het ziekenhuis en de verloskundige. Terwijl ik vanaf het begin borstvoeding geef.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Hier keizersnede gehad en moest/mocht ibuprofen om de 8 uur nemen. Kleine man naar mijn weten geen last van gehad en ook productie niet beïnvloed

2 jaar geleden

Het is veilig, je kan deze site gebruiken https://www.e-lactancia.org/breastfeeding/ibuprofen/product/

2 jaar geleden

Ik slik het nu ivm borstontsteking, advies van de verloskundige

2 jaar geleden

Ik slikte het op advies van de verloskundige, lijkt me dus wel veilig icm borstvoeding

2 jaar geleden

Voor alle vragen over medicatie kun je het beste de bijsluiter lezen. De actuele bijsluiter van alle medicatie staat ook op www.apotheek.nl Daar staat dat iboprofen in kleine hoeveelheden in moedermelk terecht komt, maar veilig is om te gebruiken.