Hallo allemaal,
Heb vandaag een andere merk voeding gehaald voor het spugen, krampjes en moeizame ontlasting. Onze meid was eigenlijk begonnen met de extra care van Kruidvat merk. In principe werkte dit wel tegen de krampjes maar het spugen bleef. Toen heb ik de Kruidvat merk anti reflux gehaald en die telkens gemixt met de ander. Alleen dit leverde helaas niks op en bleef ze maar spugen.
Vandaag heb ik de merk Hero gehaald alleen zoals jullie zien staat dat de voeding voor alle klachten zijn voor een baby tijdens de voeding.
Is een van jullie bekend met deze voeding? En wat vinden jullie ervan? Heeft het een werking of toch niet?
Volgens keuringsdienst van waarde moet elke voeding aan dezelfde eisen voldoen (zie aflevering uit 2021) ook gaf cb bij mij aan als je overstapt naar andere soort voeding bijv voor gulzige babys krampjes enzo moeten de darmpjes weer wennen en kan het juist even meer krampjes veroorzaken
Ligt denk ook een beetje aan hoe oud je kindje is. Onze dochter is 4 weken en heeft ook erg last van spugen en krampjes maar dat hoort er helaas bij. Wat ik van deze voeding begreep is het een dieet voeding. Ik zou het even overleggen met het cb of een huisarts.
Bij de eerste na 4 maanden hiermee begonnen, ging heel goed, maar hij had wel medicatie voor reflux ernaast.
Bij de tweede begonnen met 1 maand, maar daarna toch over naar nan ar. Na 6 maanden weer hero comfort gaan gebruiken en toen ging het wel goed.