11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb die van oxo voor babyvoeding

2 jaar geleden

Ik heb die van de zeeman gekocht, ideaal! 😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Van silicoon drukt makkelijk uit. Afsluiten met vershoudfolie. Te koop bij Action of Blokker.

2 jaar geleden

Reactie op Essie133

Ik heb die van de zeeman gekocht, ideaal! 😊
Zeeman idd! Siliconen onderkant en met een deksel

2 jaar geleden

Ik heb deze bij de action gehaald. Zijn superhandig klein en zo kun je per bakje de groentes bewaren. En was supergoedkoop zijn met met de 3 verpakt. Veur 1.65 meen ik maar weet niet meer zeker heb der gelijk paar gepakt.

2 jaar geleden

Reactie op Janine1990

Zeeman idd! Siliconen onderkant en met een deksel
Sluiten die wel goed af? Dat ze niet in elkaar lopen?

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Ik heb deze bij de action gehaald. Zijn superhandig klein en zo kun je per ...
Sluiten deze goed af? Dat ze niet In elkaar lopen?

2 jaar geleden

Reactie op CheyenneVB

Sluiten deze goed af? Dat ze niet In elkaar lopen?
Geen idee deksel zit er strak op. Ik moet er nog mee beginnen

2 jaar geleden

Reactie op CheyenneVB

Sluiten die wel goed af? Dat ze niet in elkaar lopen?
Ik heb ze tot nu gebruikt voor borstvoeding in te vriezen. De kuipjes lopen onder de deksel wel in elkaar over, dus niet helemaal vol gooien. De deksel zelf sluit goed af 👍

2 jaar geleden

1 tip, pak bakjes met een uitdruk onderkant. Bij de reguliere krijg je ze bijna niet er uit gedrukt. 😂ik vind die van de zeeman fijn. Uitdruk onderkant en afsluitbaar
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties 😁