4 Reacties
2 jaar geleden
Mijn prematuur geboren baby van net 1 jaar had in oktober ook een ijzertekort. We hebben een drankje gekregen en nu (nog wel met drankje) is het helemaal goed gekomen. Hij is veel actiever en heeft een enorme sprong in ontwikkeling gemaakt. Bij hem kwam het door prematuur geboren zijn. Het was echt een wonder dat hij zo blij was want hij moest minimaal een waarde van 6 hebben en hij had 3.3. hopelijk valt het mee bij jullie!
2 jaar geleden
Yes hier 馃檵 mijn oudste had met 18 maanden bloedarmoede en dat kwam volledig door zijn dieet. Ik was net gestopt met borstvoeding omdat we erachter kwamen dat hij allergisch was voor nachtschade (aardappel, tomaat, paprika, pepers, bosbes). We hebben het super makkelijk opgelost met extra focus op ijzerrijke voeding en Roosvice Ferro. Die laatste is diksap en die kan je gewoon in de supermarkt kopen. Als dat niet genoeg had geholpen dan zou hij medicatie krijgen (ijzertabletten ofzo). Niet het ergste denken, grote kans dat er niks aan de hand is!
2 jaar geleden
Reactie op Mc43
Yes hier 馃檵 mijn oudste had met 18 maanden bloedarmoede en dat kwam volledi ...
Oh en hij had al koemelkallergie en ik deed al een jaar een koemelkvrij dieet. Dus hij had wel wat restricties in zijn dieet. Hebben met een di毛tist gezeten een paar keer. Nu gelukkig alleen nog koemelkallergie.
2 jaar geleden
Dankjewel voor jullie reacties! Vandaag uitslag van het bloed gehad. Inderdaad ijzertekort maar HB was verder goed! Verder gelukkig alles in orde en geen gekke dingen 馃檹馃徑馃挋