11 Reacties
3 jaar geleden
Ik had vannacht precies hetzelfde 😂 ik ben nu 37+3 en dacht gisteravond echt dat het was begonnen. Krampen die ook leken te komen en gaan. Toch maar wat slaap gepakt maar het lijkt vandaag allemaal weer gezakt. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet. Ik ga vandaag met mijn partner op date maar aan de andere kant kan ik ook echt niet meer wachten 😭
3 jaar geleden
Goedemorgen!
He wat spannend en wat een toeval! Vandaag 34 weken en precies hetzelfde gehad. Gisteravond plots enorm misselijk en hoofdpijn en vier keer naar de wc geweest. Even wat kunnen slapen tot 21:30. Bleef enorm beroerd en toen begonnen de harde buiken en krampen, de dag ervoor een storm aan voorweeën gehad 45 minuten lang. Volgens verloskundige kon dat ook met de indaling te maken hebben gezien ze gister al vast lag in mijn bekken.
Paracetamol zetpil gepakt met warme kruik en geprobeerd te gaan slapen. Veel wakker en nog misselijk maar nu gaat het een stuk beter. Wel nog steeds niet lekker en wat sudderende krampen. Hoop dat ze echt nog even blijft zitten…….
3 jaar geleden
Hier 37+4 en al sinds donderdag jouw klachten.
Maagzuur , misselijk , braken en regelmatig hevige krampen.
Alsook diarree.
Nog niks begonnen hier
3 jaar geleden
Ik heb echt weken lang voorweeën gehad mijn vorige zwangerschap. Soms kwam het regelmatig maar zwakte het na 2 uur weer af. Zelfs toen de echte bevalling was begonnen heb ik tot 2 voor ze er was getwijfeld of het geen voorweeën waren. Pas vanaf 7 cm ontsluiting werd het echt heel pijnlijk. Maar ik had al 4 cm ontsluiting door de voorweeën. Die bevalling duurde ook maar 2,5 uur. Vond dat zo vermoeiend die voorweeën. Elke keer de twijfel of het echt begonnen was. Die weken duren dan zo mega lang
3 jaar geleden
Ik ben 37+6 en dit grieperige gevoel is ook deze week bij mij begonnen. ! Herkenbaar dus! Men darmen zijn wat meer van slag ook maar geen diarree. Soms wat menstruatie krampen in combinatie met het grieperige gevoel maar kan ook na 1 moment weer helemaal klaar zijn.
Ben er wel klaar mee! Word steeds huileriger en merk dat ik t zat ben!
3 jaar geleden
Reactie op 95eliza95
O dat huilerige ben ik ook klaar mee, zodra er iets niets lukt of even tege ...
Jaa verschrikkelijk he hahaha. We willen gewoon ons fijne lijf en de regie over ons lijf terug.
3 jaar geleden
Reactie op Chellie22
Goedemorgen!
He wat spannend en wat een toeval! Vandaag 34 weken en preci ...
Even een update: ze hebben waarschijnlijk wel wat gedaan. Nu verkorte + verweekte baarmoedermond en 1cm ontsluiting. Momenteel weer veel krampen gehad dus opgenomen in het ziekenhuis. Kan doorzetten maar kan ook weer afzwakken🤷🏻♀️