16 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik deze, en ben zeer tevreden. Makkelijk schrijfbaar met pen en kan je plat leggen in de vriezer

3 jaar geleden

Nutrea zijn Ali resellers, pas op

3 jaar geleden

Reactie op Dingesenzo

Bedankt, dan worden ze meteen van het lijstje geschrapt 馃き

3 jaar geleden

Reactie op Dingesenzo

Wat betekend dat? Ik gebruik de bewaarzakjes van nutrea en ik ben er heel tevreden mee!

3 jaar geleden

Ik kreeg de tip van de lactatiekundige om de kleinste diepvries zakjes van Ikea te gebruiken (BPA vrij). Heb deze dan ook aangeschaft voor als de Medela zakjes hier op zijn.

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneVB

Wat betekend dat? Ik gebruik de bewaarzakjes van nutrea en ik ben er heel t ...
Dat hun producten kopen van AliExpress en verkopen onder eigen naam. Er kunnen schadelijke stoffen in zitten die niet in de EU verkocht worden.

3 jaar geleden

Ik heb deze van bol en ben er erg tevreden over.

3 jaar geleden

Reactie op F3

Deze heb ik ook

3 jaar geleden

Ik heb die van Flouer. Zien er super leuk uit, goed op te schrijven, handige schenktuit en van Nederlandse bodem (zelfs vanuit mijn gemeente kwam ik achter馃き).

3 jaar geleden

Ik heb deze https://www.borstkolfwinkel.nl/goedkoopste-moedermelkzakjes.html Ook voor m'n 1e kind gebruikt. Werken top en beste prijs kwaliteit vond ik.

3 jaar geleden

Reactie op Dingesenzo

Dat hun producten kopen van AliExpress en verkopen onder eigen naam. Er kun ...
Er staat dat de verkoop door Nutrea zelf is.. :( op de site staat het volgende: "tevens zijn de zakjes vooraf gesteriliseerd en BPA-vrij, waardoor ze zeer hygi毛nisch zijn. De zakjes laten geen lucht en vocht door. De vitamines en voedingsstoffen worden dus optimaal bewaard en de moedermelk behoudt haar goede eigenschappen. De zakjes worden vervaardigd van beproefd BPA-vrij materiaal dat geschikt is voor voeding. Je kindje wordt dus niet blootgesteld aan schadelijke stoffen." Het zou dan toch niet mogen dat er alsnog schadelijke stoffen in zitten? Ik heb een dubbel gevoel, zou niet willen dat de kans bestaat dat het iets slechts bevat. Maar aan de andere kant mogen ze het dan toch niet onder dit mom verkopen?

3 jaar geleden

Reactie op F3

Ik heb ze ook, alleen ml komt niet overeen met flesjes

3 jaar geleden

Ik heb ze gewoon van de Ikea. Daar schrijf ik dan op hoeveel ml ik erin doe..

3 jaar geleden

Reactie op Dwo92

Dat dacht ik eerst ook maar wanneer je de onderkant 茅n de bovenkant goed open houdt zodat hij rond open staat klopt het wel, iig met mijn Avent flessen.

3 jaar geleden

Reactie op Dwo92

Deze heb ik ook, zijn top en ik schrijf gewoon het daadwerkelijk aantal ml erop. Klopt anders niks van nee馃槄