Hoi,
Dochter (morgen 15 wkn) doet ineens alleen maar dutjes van 20 minuten. Met 45 minuten kon ik leven, maar 20 minuten🫠 Ik ga na die 20 minuten naar haar toe om haar weer in slaap te wiegen en dan valt ze weer in slaap en slaapt verder… afwachten tot ze zelf weer in slaap valt heeft geen zin, want dan gaat het van jammeren naar huilen. Kan dit het begin zijn van de beruchte slaapregressie? 😵💫 Dan kan ik me er mentaal op voorbereiden, voor zover dat kan.
Hier ook morgen 15weken en kortere dutjes 😵💫 soms tutje geven en slaapt ze verder maar dat lukt vandaag zelf niet. Sowieso sprong 4 en wat regressie-achtig wss 😵💫😵💫
Ja het is een drama! Ze is net uit sprong 3 dus over een aantal dagen begint sprong 4 pas. Hopelijk gaat het morgen wat beter. Zo niet, dan weet ik zeker dat het de regressie is🥲
Hier 17 wk en sinds een week slaapjes van 25/30 min overdag terwijl ze eerst wel slaapjes aan elkaar kon plakken. Daarnaast gaat ze heel hard huilen als ik haar op bed leg. Pfff gelukkig gaat het snachts wel goed. Bij jou ook?
Helaas dus geen tips. Heb zo’n white noise ding besteld. Komt morgen …
Bij ons ook, nog maar dutjes van een half uur.. en 's avonds is het krijsen! Echt zo naar. Ik kan haar dan niet bereiken, ze blijft maar huilen. Aan de borst lukt niet. Soms lukt een flesje. Vannacht ook niet gelukt om in de cosleeper te slapen.. ze bleef alleen rustig naast mij in bed. Vreselijk! Inderdaad net uit sprong 3, ze is nu 12 weken, gecorrigeerd 14 weken)
Ze heeft dus echt last van de te korte dutjes overdag, maar verlengen lukt nauwelijks.
Hier 17 wk en sinds een week slaapjes van 25/30 min overdag terwijl ze eers ...
Hier huilt ze inderdaad ook ineens veel en hard bij het naar bed brengen😩 Pff. Had zo gehoopt dat we die fase voorbij waren, maar word weer helemaal teruggeslingerd naar toen ze een week of 5-6 was.
Bij ons ook, nog maar dutjes van een half uur.. en 's avonds is het krijsen ...
Ja dat huilen is echt vreselijk. Dacht eerst dat ik haar verkeerd vast had ofzo, maar doe niks anders dan normaal. Denk dat ik de draagzak maar weer tevoorschijn ga halen.
Hier huilt ze inderdaad ook ineens veel en hard bij het naar bed brengen😩 ...
Ja echt vervelend voor ons en voor onze baby’s. Het is een fase…. 😟 Eerst wilde ze nog wel eens een speen accepteren maar dat is nu ook helemaal over. White noise op mijn telefoon wil hier wel eens helpen om rustig te worden met inslapen.
As we speak: Toevallig ligt ze nu opeens 1,5 uur achter elkaar te slapen. 😇
White noise hebben wij inderdaad ook altijd aan bij ieder slaapje. Oh heerl ...
Ja ze kan het nog! Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het weer terug gaat komen maar nu alleen even vervelend. M’n dochter wordt ook elke keer huilend wakker ipv kletsend. Toch wel een teken dat ze niet echt uitgeslapen is…
Hier doet onze knul van nu 14 weken ook sinds een goede week alleen maar hazenslaapjes overdag van rond de 30 minuten. Gelukkig is de draagzak altijd nog een oplossing en kan hij aar weken makkelijker de slaapjes koppelen
Hoeveel ml voeding krijgt ze? Onze dochter had dit ook, bleek dat ze nog honger had. Sinds we haar flesje wat hebben verhoogd slaapt ze nu ook overdag veel langer dan de korte slaapjes van max 30 min
Hier ook sinds 3 dagen alleen maar hele korte dutjes en moeilijk in slaap komen. Ben voor mijn gevoel weer terug naar 6 weken geleden en mijn dagen voelen alsof ik de hele dag bezig ben met haar in slaap krijgen en dan alweer eruit halen 😅
Hier sinds vandaag ook.. net een dutje van 20 minuten en niet meer in slaap ...
Ja, ik doe dan nog moeite om slaap te verlengen en soms lukt het maar vaak ook niet. En ALS ze dan weer in slaap valt is het weer maar 15 minuten ofzo.