5 Reacties

2 jaar geleden

Nooit gedacht dat het aan Infacol zou liggen maar mijn baby van 2,5 weken spuugt ook vaak melk terug :( benieuwd naar de rest of het door Infacol zou zijn of niet..

2 jaar geleden

Hier ook inflacol tegen krampjes maar al vanaf week 1.. dochter is nu 6,5 week en is ineens sinds een weekje ontzettend aan het spugen (soms wel 1,5/2 uur na het flesje).. misschien toch een x uitproberen dan als iedereen dit heeft

2 jaar geleden

Reactie op 3js

Hier ook inflacol tegen krampjes maar al vanaf week 1.. dochter is nu 6,5 w ...
Zou dan zeggen van wel. M’n zoontje heeft het ook zo lang na z’n voeding.

2 jaar geleden

Reactie op FiekeM

Zou dan zeggen van wel. M’n zoontje heeft het ook zo lang na z’n voeding.
Ik ga het proberen.. wij gebruiken nu sinds een paar dagen nutrilon omneo 1.. dat zal al moeten helpen tegen de buikkrampen dus het proberen waard. Last van de krampen had ze enorm (m’n kraamzorg zei dat het voor haar het zelfde voelt als mijn weeen) dit vind/vond ik zo erg om te horen dat ik dan nog liever heb dat ze spuugt (want daar lijkt ze weinig last zelf van te hebben ik schrik me alleen vaak rot ervan)

2 jaar geleden

Reactie op 3js

Ik ga het proberen.. wij gebruiken nu sinds een paar dagen nutrilon omneo 1 ...
Nutrilon Omneo 1 is flesvoeding of een geneesmiddel? Ikzelf geef borstvoeding…. Hij lijkt niet veel last te hebben van het spugen, alleen vraag ik me af in hoe verre dat ‘gezond’ is. Plus het lijkt ook best wel veel. Wat heftig wel, dat het vergelijkbaar is met weeen…