25 Reacties

2 jaar geleden

Infacol ken ik niet maar wij gebruiken deze op aanraden van de kraamzorg en het werkt perfect.

2 jaar geleden

Wij hebben de druppels van kruidvat eigen merk en zijn tevreden

2 jaar geleden

Geen ervaring met infacol. Wij gebruiken ook de vsm cinababy druppeltjes

2 jaar geleden

Ik gebruik het voor elke voeding en meestal had hij na de voeding erg last van krampen maar nu gelukkig niet meer werkt echt super!

2 jaar geleden

Wij hebben Infacol gebruikt. Helaas raakte ons meisje hier verstopt van.. Verloskundige gaf aan dat dat een bijwerking kan zijn.. Heel erg balen, want het hielp wel tegen de krampjes. Wij zijn nu over gestapt op Sab Simplex, maar ik weet nog niet of dat werkt. Gister was de eerste keer en toen had ze nog flinke krampen ☹️

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook Cinababy van VSM sinds 3 dagen op aanraden van de verloskundige en kraamzorg. Heb het idee dat het werkt! Vannacht zelfs voor het eerst in totaal bijna 9 uur slaap kunnen pakken haha.

2 jaar geleden

Kenissen van ons gebruikte dit, moest goed helpen.

VRIEND

2 jaar geleden

Lees eerst dit artikel van lactatiekundige Terry Roorda☺️. Dit gaat over Infacol en Sab Simplex. http://teddyroorda.nl/infacol/ Wat helpt is fietsen met de beentjes, ronddraaien van de beentjes met de darmen mee (niet de klok mee), zachtjes met je hand als een waaier het buikje masseren met de klok mee, iets warms op de buik, dragen met het buikje op de arm.

2 jaar geleden

Volgens mij werkt het wel. Dochter lijkt weinig last te hebben van krampen. Zijn een week na haar geboorte er mee gestart en sindsdien huilt ze veel minder. Ze is nu 3,5 week.

2 jaar geleden

Volgens mij werkt het wel. Dochter lijkt weinig last te hebben van krampen. ...
Wij precies hetzelfde hier! Denk dat ze gemiddeld een uur per dag last heeft terwijl ze voorheen in de nacht zo 5 uur kon krijsen van de krampjes!

2 jaar geleden

Nee hier werkte het niet. Hebben nu sab simplex

2 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Nee hier werkte het niet. Hebben nu sab simplex
Werkt dit bij jullie? Zo ja hoelang duurde het voor dit werkte?😊

2 jaar geleden

Reactie op Dionneemh

Wij gebruiken ook Cinababy van VSM sinds 3 dagen op aanraden van de verlosk ...
Hoe gebruik je deze druppels? :)

2 jaar geleden

Infacol werkte hier totaal niet, Sab Simplex werkt echt perfect.. 4 x per dag 10 druppels en na paar dagen al flink verschil

2 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Wij hebben Infacol gebruikt. Helaas raakte ons meisje hier verstopt van.. V ...
Yes dankzij jouw opmerking viel eindelijk het kwartje waar de verstopping van onze dochter vandaan kwam! Gelijk gestopt met Etos darmkrampjes (zelfde werkzame stof als Infacol en Sab Simplex) en 12 uur later eindelijk (veel!) ontlasting. Ik gebruik nu Cinababy omdat ik een ander middel maar met dezelfde werkzame stof niet aan durf. Toeval of niet, gisteravond en vannacht was ze veel rustiger en sneller te troosten.

2 jaar geleden

Reactie op NellekeHS

Yes dankzij jouw opmerking viel eindelijk het kwartje waar de verstopping v ...
Ah wat fijn dat jullie hier achter zijn gekomen.. Huilen van krampjes is niks, maar van verstopping ook niet🥺 Hoe blij kun je zijn hé als je kindje normaal poept!! Wij gebruiken nu SabSimplex. Gelukkig poept ze nog goed en waren de krampjes vannacht ook minder. Als ze toch weer verstopt raakt gaan wij ook Cinababy proberen! Super fijn dat het bij jullie lijkt te werken. Ik ga duimen dat het zo blijft🍀😊

2 jaar geleden

Onze baby poepte op dag 1, en daarna 1,5 week later pas (hard,droog). Toen weer aantal dagen niet en krampjes. Gestart met infacol en nu 1x per dag zachte, dunnere ontlasting en geen krampjes.

2 jaar geleden

Reactie op Sammiew94

Infacol ken ik niet maar wij gebruiken deze op aanraden van de kraamzorg en ...
Wat zit hier precies in

2 jaar geleden

Ik durf cinababy niet te geven. Zit alcohol in, weliswaar gereduceerd en op een paar druppels praktisch verwaarloosbaar, maar toch…

2 jaar geleden

Wij geven ook infacol en naar mijn mening helpt het wel degelijk. Ze had naar de fles veelal last van krampjes en nu vrijwel niet meer. Mijn man was het gisteren vergeten te geven en toen had ze weer darmkrampjes