34 Reacties

één jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Ik zou er ook heel veel voor over hebben.. maar ik vrees dat ik een 'normal ...
Ik blijf hopen van wel voor je..😊 inleidingen en keizersnedes... moet er niet aan denken vooral het herstel van een keizersnede.

één jaar geleden

Reactie op hoihoi150418211222

geen idee, wel erg bijzonder dat je er vanuit gaat dat ik geen medische ind ...
Ik zeg nergens dat ik er vanuit ga dat jij geen medische indicatie hebt. Ik vraag alleen waarom je het zou willen zonder medische indicatie. Een oprechte vraag en geen judgement? Jammer dat je meteen zo aanvallend reageert. Dat van mij was niet als een aanval bedoelt maar als een vraag. 😊

één jaar geleden

Wij prikke de 14 dec een datum voor inleiding ivm veel te groot kindje😅 hoop dat het zelf nog op gang mag komen voor die tijd tis al wel super druk aan het rommelen🥰

één jaar geleden

nou dames, ik heb mijn datum gekregen en het is 28 December geworden (39 weken precies) nu maar hopen dat ze Braaf zelf eerder komt net als mn eerste☺ de 19de gaan ze kijken of ik al ontsluiting heb

één jaar geleden

Reactie op hoihoi150418211222

nou dames, ik heb mijn datum gekregen en het is 28 December geworden (39 we ...
Das mooi snel geregeld 😊.

één jaar geleden

19 december in de avond ballon plaatsen, ze verwachten dan de 20e de bevalling te doen. Ben dan 38+1 bij plaatsen ballon en 38+2 bij het inleiden

één jaar geleden

Reactie op SamanthaG1994

19 december in de avond ballon plaatsen, ze verwachten dan de 20e de bevall ...
Best gek om nu een datum te hebben. Vond ik wel tenminste bij de eerste. Bij ons werd ik toen zondag avond opgenomen, toe is het ballonnetje geplaatst. Maandag ochtend vroeg zouden ze verdergaan, alleen was er 's Nachts een storm loop aan bevallende vrouwen binnen gekomen. Uit eindelijk pas tegen 15.00 gestart met vliezen breken, en weeën opwekkers. Alleen mijn lijf was er nog niet klaar voor. Rond 23.00 ging ik van nul naar een weeën storm, en uiteindelijk dinsdag ochtend met een spoedkeizersnede bevallen. Was niet helemaal wat ik er van verwacht had. 😅. Ik hoop dat je lijf en je kindje er meer klaar voor zijn. Heb ook veel goede verhalen gehoord dat het ook best vlot kan gaan. Gewoon blanco instappen. ❤️ Moet goed komen

één jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Das mooi snel geregeld 😊.
ja ik hoop dat de bevallinh uitzichzelf zal starten, maar goed k hoop iig dat het wen voorspoedige/ snelle bevalling zal worden

één jaar geleden

Reactie op hoihoi150418211222

ja ik hoop dat de bevallinh uitzichzelf zal starten, maar goed k hoop iig d ...
Dat snap ik. Heb de hoop hier ook voor nummer 2. 🤞🏻🤞🏻 Ik hoop met je mee❤️

één jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Best gek om nu een datum te hebben. Vond ik wel tenminste bij de eerste. B ...
Ja is wel gek, maar ben er ook heel blij mee! Mijn zwangerschap had veel complicaties, dus ben echt blij dat ik nu kan aftellen. Wel pittig bij jou geweest dus! Om mij heen gelukkig ook veel goede verhalen. Ik ga er heel nuchter in en laat het allemaal op mij afkomen. Ik ga geen verwachtingen hebben 🙏🏼 Ergens heb ik nog hoop dat ze misschien nog uit zichzelf komt. Heb de hele dag door krampen gehad en lijkt wat erger te worden nu. Wel onregelmatige krampen en vannacht veel harde buiken gehad.. ben benieuwd of t bij voorweeën blijft of dat het gaat doorzetten ergens deze 2 weken 😬. In familie wel veel baby's die rond 36 a 37 weken geboren worden, dus ik zou er niet raar van opkijken 😅

één jaar geleden

Reactie op SamanthaG1994

Ja is wel gek, maar ben er ook heel blij mee! Mijn zwangerschap had veel c ...
De keuze die gemaakt moesten worden zijn gemaakt. En dat was ook goed zo. Het moment dat ze mn dochter haalde was net zo emotioneel en mooi op die OK, als denk ik na een bevalling. Het genen wat bij mij we spookt, is dat ik waarschijnlijk nooit zal weten hoe het is om 'normaal te bevallen' het beginnen van de weeën, het moment dat je dan het ziekenhuis gaat, die oerkracht die in je los komt als je gaat bevallen.. Nu wordt er dan een geplande keizersnede gepland ergens tussen 20 en 27 januari. Hoop ook op een klein wondertje dat ze eerder wil komen. Dan gaan we er 'gewoon' voor. Al moet ze dan nog wel eerst gaan draaien 🤣.. zou zuur zijn als ze dan ook nog in stuit ligt. (Maar met de keizersnede in het vooruitzicht maak ik me daar niet zo druk over) Iedere bevalling is uniek, en het gaat zoals het gaat. Ik ga voor je duimen dat het eerder gewoon lekker natuurlijk mag beginnen.. 🤞🏻🤞🏻 ❤️

één jaar geleden

Reactie op SamanthaG1994

Ja is wel gek, maar ben er ook heel blij mee! Mijn zwangerschap had veel c ...
Mijn 2e bevalling ook met inleiding duurde vanaf het breken van de vliezen tot hij geboren is 8 uur

één jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

De keuze die gemaakt moesten worden zijn gemaakt. En dat was ook goed zo. H ...
Oh ja ik snap wat je bedoelt. Je veranderd er alleen zo weinig aan. Soms vind ik t best lastig hoe machteloos je eigen bent. Heel veel succes alvast ❤

één jaar geleden

Reactie op SamanthaG1994

Oh ja ik snap wat je bedoelt. Je veranderd er alleen zo weinig aan. Soms v ...
Wat moet dat moet, je kan niet meer terug, dus dan toch maar vertouwen op de handen aan je bed 😅. Uit ervaring weet ik dat je je niet te veel moet vast houden aan één beeld. Jij als eerst heel veel succes! Al hoop ik nog het meest voor je dat je er voor 'natuurlijk' een bevalling mag ondervinden ❤️