10 Reacties
2 weken geleden
Afgelopen weekend hebben we verjaardag van mijn zoontje gevierd. Hij heeft van ons een mijn skelter gehad. Berg Buzzy, beetje mix van een skelter en een fiets.
Ook is hij gek op knikkerbanen. Hij heeft van vrienden de vtech marble rush gehad. Met kerst al de gravitrax junior en met zijn verjaardag nog uitbreiding gekregen. Erg leuk om samen te maken en mijn zoontje vindt erg leuk om de baan op te zetten. Ook heeft hij een kindersjoelbak.
Voor de rest hebben zwemvleugeltjes, boekjes en cadeaubonnen gehad zodat we van de zomer buitenspeelgoed kunnen kopen
2 weken geleden
Onze dochter wordt komende week 3 en is al helemaal into rollenspellen. Heeft 1 verkleedjurk voor carnaval en die is samen met het pietenpak favoriet. Dus wij hebben een open kast voor verkleedkleding gedaan met 2 jurken en hebben aan alle visite verkleedkleding/spullen gevraagd om de kast te vullen. Of dat nou hele pakken zijn of hoedjes, maskers etc etc. Zo hebben we niet n贸g meer los speelgoed maar gelijk 1 mooi groot cadeau waar iedereen aan bijdraagt.
vorige week
Ons zoontje fietst al sinds vorige zomer met zijwieltjes. Aan het begin nog moeizaam nu crosst hij de hele buurt rond.
Wij hebben ons zoontje duplo en twee uitbreidingssets van toet toet auto gegeven. Heeft ook al veel speelgoed, dus was echt zoeken dit keer.
3 dagen geleden
Wij magnetische tegels, drinkfles Peppa Pig en een piano.
Grootouders centjes voor fiets met zijwieletjes en spaarpot, zus een magnetenboek en Haba 1ste spelletjesdoos.