Mijn vriend is vandaag (3 januari) jarig en ik word deze week ingeleid! Dus die zullen dicht op elkaar zitten. Onze eerste dochter is 6 dagen na mijn verjaardag geboren, dus we hebben gewoon allebei een extra kado voor onze verjaardag haha.
Ik ben 26 januari uitgerekend en zelf 31 januari jarig. Mijn neefje is op 1 februari jarig, dus ik hoop eigenlijk dat de baby niet op 1 februari komt. Verder maakt het mij niet uit 😊
Bij mn eerste was ik drie dagen na mn verjaardag uitgerekend. Een dag voor mn verjaardag bevallen.
Ik vierde mijn verjaardag toch nooit, dus helemaal prima! Nu krijg ik van iemand wel een bloemetje voor mezelf als we de verjaardag van onze dochter vieren.
Hier ook! 31 dec uitgerekend maar intussen dus al 40+3 en zelf 18 januari jarig. Helemaal prima want ik doe altijd alleen op de dag zelf dat mijn ouders zusje en schoonouders een taartje komen eten. De verjaardag van ons kindje zullen we dan wel met meer fam en vrienden vieren.
Begin januari is bij ons heel druk met verjaardagen. 1 januari oma, 3 januari onze zoon 🥳, 4 januari oma, 6 januari mijn vriend en ik ben nu 17 januari uitgerekend van onze tweede. Nog even blijven zitten graag 😂
Yes, 30 januari jarig en 31 januari uitgerekend! Mijn ouders + onze tweede dochter zijn ook in diezelfde week jarig (23 en 24 januari en 3 februari) 😂💪