56 Reacties

3 jaar geleden

Yupp ik ben 11 januari jarig en 31 januari uitgerekend maar hoogstwaarschijnlijk komt onze dochter eerder dan verwacht…

3 jaar geleden

Wel mn dochter. Zij is 26-01-2021 geboren, en haar zusje zal 24-01-2023 gehaald worden met een keizersnede.

3 jaar geleden

Ja ik ben 7 januari jarig en 13januari uitgerekend

3 jaar geleden

Ja ik ook! 10 jan jarig, 11 jan uitgerekend 😅

3 jaar geleden

Reactie op Cynicky

Ja ik ook! 10 jan jarig, 11 jan uitgerekend 😅
Aan de ene kant vind ik het een leuk cadeautje maar andere kant gun ik hem zijn eigen verjaardag. Hoe zie jij dat?

3 jaar geleden

Mijn vriend is vandaag (3 januari) jarig en ik word deze week ingeleid! Dus die zullen dicht op elkaar zitten. Onze eerste dochter is 6 dagen na mijn verjaardag geboren, dus we hebben gewoon allebei een extra kado voor onze verjaardag haha.

3 jaar geleden

Reactie op Wiroel92

Mijn vriend is vandaag (3 januari) jarig en ik word deze week ingeleid! Dus ...
Ja ik ben ook vandaag 3 jan jarig en ben de 5e uitgerekend

3 jaar geleden

Ik ben 18 januari uitgerekend, zelf 25 februari jarig en mijn vriend is 8 maart jarig. Lekker druk en elke maand een feestje dus 😅

3 jaar geleden

20 januari zelf jarig en 27 januari uitgerekend😆

3 jaar geleden

Ik ben 11 januari uitgerekend en 19 januari jarig 🙊☺️ spannend!

3 jaar geleden

20 januari jarig, 15 januari uitgerekend

3 jaar geleden

Ik ben 26 januari uitgerekend en zelf 31 januari jarig. Mijn neefje is op 1 februari jarig, dus ik hoop eigenlijk dat de baby niet op 1 februari komt. Verder maakt het mij niet uit 😊

3 jaar geleden

Bij mij zit er wat langer tussen. Alleen ben ik zelf 5 januari jarig, tegelijk met mijn moeder. Heb het zelf nooit erg gevonden.

3 jaar geleden

22 januari jarig, 24 januari geplande keizersnede. Dus hopelijk krijgt ze der eigen datum🤗

3 jaar geleden

Bij mn eerste was ik drie dagen na mn verjaardag uitgerekend. Een dag voor mn verjaardag bevallen. Ik vierde mijn verjaardag toch nooit, dus helemaal prima! Nu krijg ik van iemand wel een bloemetje voor mezelf als we de verjaardag van onze dochter vieren.

3 jaar geleden

Hier ook! 31 dec uitgerekend maar intussen dus al 40+3 en zelf 18 januari jarig. Helemaal prima want ik doe altijd alleen op de dag zelf dat mijn ouders zusje en schoonouders een taartje komen eten. De verjaardag van ons kindje zullen we dan wel met meer fam en vrienden vieren.

3 jaar geleden

19 januari uitgerekend, en 22 januari zelf jarig. Spannend 💙

3 jaar geleden

Begin januari is bij ons heel druk met verjaardagen. 1 januari oma, 3 januari onze zoon 🥳, 4 januari oma, 6 januari mijn vriend en ik ben nu 17 januari uitgerekend van onze tweede. Nog even blijven zitten graag 😂

3 jaar geleden

Zoontje 10 januari jarig, ikzelf 15 januari en 30 januari uitgerekend!

3 jaar geleden

Yes, 30 januari jarig en 31 januari uitgerekend! Mijn ouders + onze tweede dochter zijn ook in diezelfde week jarig (23 en 24 januari en 3 februari) 😂💪