16 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Roosje17
Ik volg even. Bij ons precies hetzelfde. Alle ellende is begonnen met het v ...
Pittig he.. hier moeten we ook haar handje vasthouden en wilt ze bij ons in bed liggen anders weigert ze echt te slapen.
5 maanden geleden
toevoeging: als ik haar slapend in haar eigen bed leg komt ze alsnog om 1 uur snachts huilend onze kamer binnen en bij ons liggen
4 maanden geleden
Ik volg even want wij hebben het ook al sinds dat de klok is verzet. En als ze heel moe is dan heb ik haar met 3 kwartier in bed liggen en anders duurt het soms tot 21:30 uur. Ik moet het nu sinds de baby 3 weken is en ik 3 keer per week savonds tijdens het slaapje alleen ben, is het echt pittig.
Wij hebben als tip van de CB dat we zolang mogelijk bij op de kamer moeten blijven tot dat ze slaapt. Dit is goed om juist het vertrouwen op te bouwen. De eerste week is pittig want wij zaten echt tot 22:00 uur aan bed tot dat ze slaapt. Maar nu hebben we er profijt van omdat het nu soms met 15 minuten tot 30 minuten slaapt.
4 maanden geleden
Reactie op Lit
Ik volg even want wij hebben het ook al sinds dat de klok is verzet. En als ...
Ik zit er ook iedere avond bij maar dan komt de alsnog om 1 uur snachts bij ons liggen 🙃
4 maanden geleden
Zo EINDELIJK herkenning! Of het sinds de klok omzetting is geen idee, kan me niet meer heugen dat er een nacht is doorgeslapen. Ze was sowieso nooit een goede slaper maar iedere nacht komt ze en kan ik strijden wat ik wil maar wilt alleen bij mij slapen. In de avond ook echt dat ik op de gang wacht en checkt ze echt of ik er zit… wanneer houdt dit op🙃
3 maanden geleden
Reactie op GulleMirage457949
Pittig he.. hier moeten we ook haar handje vasthouden en wilt ze bij ons in ...
Hoe gaat het nu? Hier wordt er in de avond ook vaak gespookt 👻
3 maanden geleden
Reactie op clairevb92
Hoe gaat het nu? Hier wordt er in de avond ook vaak gespookt 👻
Hier nog hetzelfde, ik krijg haar met veel moeite en tijd wel in haar eigen bed maar ergens in de nacht gaat ze gillen en huilen om ons. Vermoeieeend. Word er veel bij jou gespookt?
3 maanden geleden
Hier nog hetzelfde, ik krijg haar met veel moeite en tijd wel in haar eigen ...
Eigenlijk precies hetzelfde. Het wordt ook steeds moeilijker. Ze wil nu ook overdag niet meer in haar bedje slapen. Ze heeft een dutje eigenlijk nog wel nodig. Ook in de avond is het drama, ze ligt veel bij ons in bed.
3 maanden geleden
Reactie op clairevb92
Eigenlijk precies hetzelfde. Het wordt ook steeds moeilijker. Ze wil nu ook ...
Hier doet ze geen middagdutje meer maar wilt ook alleen bij ons slapen, ik heb nog een baby van 10 maanden die ook bij ons slaapt en heel slecht slaapt en er komt in december nog een baby aan, heb werkelijk geeen idee hoe ik dit moet doen of waarom ze nu ineens niet meer zelfstandig kunnen slapen, vind het wel echt pittig
3 maanden geleden
Hier doet ze geen middagdutje meer maar wilt ook alleen bij ons slapen, ik ...
Snap ik 🫶
3 maanden geleden
Reactie op clairevb92
Snap ik 🫶
Mocht je nog tips tegenkomen deel ze maar met mij aub hahaahah, ik mis de dagen dat ik haar naar bed bracht en ze zelf kon slapen 😂
3 maanden geleden
Hier ook!!! Vreselijk. Kiezen toch voor bij haar liggen omdat ze anders ons zoontje wakker huilt. Hoe bouwen we dit weer af?
3 maanden geleden
Reactie op Jvangestel
Hier ook!!! Vreselijk. Kiezen toch voor bij haar liggen omdat ze anders ons ...
Hele goeie vraag. Hier kan ik haar nu wel zonder problemen naar bed brengen maar ze word standaard on de nacht nu wakker en wilt alleen bij ons liggen. Weet ook echt niet waarom, ze hebben rond deze periode niet meer zoveel ontwikkelingen als baby dus snap er niks van
2 maanden geleden
Reactie op clairevb92
Kleine update: het gaat hier weer wat beter!
Hier ook een heel klein beetje! Alleen slaapt ze nog steeds niet door, begrijp echt niet waarom