76 Reacties

vorig jaar

Ik kom vaak niet veel verder dan dit. Knap dat je dochter zo goed stil kan zitten voor haar haar🥰. Die van mij gaat alle kanten op als in haar haar wil doen🙈

vorig jaar

Of zo 🥰

vorig jaar

🥰

vorig jaar

Reactie op Chantaltessa

Ik kom vaak niet veel verder dan dit. Knap dat je dochter zo goed stil kan ...
Ook hartstikke leuk toch!❤️ Nou ook met behulp van een filmpje hoor haha of ondertussen wat eten anders lukt het ook niet.🙈 Ze is het nu inmiddels ook gewend dat ik er even mee bezig ben. Maar soms doe ik ook gewoon twee staarten of knotjes hoor.🙂

vorig jaar

Reactie op s1998x

Ook hartstikke leuk toch!❤️ Nou ook met behulp van een filmpje hoor haha of ...
Vind het wel heel leuk nu ze wat langere haartjes hebben dat je leuke kapsels kunt maken🥰

vorig jaar

💇🏼‍♀️

vorig jaar

Reactie op Chantaltessa

Vind het wel heel leuk nu ze wat langere haartjes hebben dat je leuke kapse ...
Jaa ik ook!😊

vorig jaar

Hey! Hoe krijgen jullie makkelijk de elastiekjes los? Ik doe meestal twee staartjes of knotjes. Heb 1 keer een haarstijl gedaan waarbij er meerdere elastiekjes nodig waren, heel mooi, MAAR om die savonds eruit te krijgen was het zeer moeilijk en heb ik onze dochter per ongeluk toch wel pijn gedaan. Nu durf ik niets nieuws meer te doen terwijl ik het zo leuk en mooi vond 😕Alle tips welkom!

vorig jaar

Reactie op ladyladylady

Hey! Hoe krijgen jullie makkelijk de elastiekjes los? Ik doe meestal twee s ...
Ja hier is het ook wel een dingetje om ze eruit te krijgen hoor🙈 Doe het nu als ze in bad zit dat werkt nog het beste.

vorig jaar

Reactie op ladyladylady

Als je ze niet per se wil hergebruiken: met citroenolie knappen ze kapot. Ik dacht dat het ook met tea tree olie (werkt ook anti-luis) werkte, maar dat weet ik niet meer zeker...

vorig jaar

Reactie op ladyladylady

Ideaal ding! Wel oppassen dat er geen haartjes tussen zitten. Ik heb m via temu gekocht

vorig jaar

Reactie op Chantaltessa

🥰
Ja, dit is wat ik nu ook steeds doe. Alleen de onderste staartjes gaan hier wat hoger. Vooral erg handig zo alles vast nu ze alleen maar zelf wilt eten 😅

vorig jaar

Wat heerlijk al die meidenkapsels... wij kunnen dus helaas gewoon nog niks. Want dit is wat er na ruim 1,5 jaar gegroeid bij onze dochter😅 Ik had het vroeger ook, traag groeiend haar... en tegenwoordig is het super dik en groeit t mega snel. Dus ik wacht rustig af.

vorig jaar

😊

vorig jaar

😊

vorig jaar

Bijna elke dag weer wat anders maar vond deze wel erg leuk

vorig jaar

Wat een leuke kapsels!🥰 Ik ben er zelf te lui voor om dat 's ochtends te doen of ik heb geen tijd 🙈. Vind het ook zonde om zoveel moeite erin te steken als ze een paar uur later toch alweer voor een dutje naar bed gaat. Misschien als ze wat ouder is... Ik doe altijd gewoon half opgestoken met één of 2 knotjes bovenop haar hoofd. Of 1 hoog staartje helemaal naar achter😍, maar daar zijn haar haren eigenlijk nog net niet lang genoeg voor.

vorig jaar

Reactie op Klaverr

Bijna elke dag weer wat anders maar vond deze wel erg leuk
Heel gaaf 🤩

vorig jaar

Reactie op Kiim93

😊
Oh ook zo leuk!

vorig jaar

😇🤍