19 Reacties

één jaar geleden

Ik vind Niek heel erg leuk! Waarom? Geen idee, gewoon gevoel. Sorry, helpt misschien niks. Succes met de keuze!

één jaar geleden

Ik vind Aron mooi!

één jaar geleden

Ik vind Bram leuk. Klinkt stoer maar ook lief tegelijk ofzo weet ik niet. Gewoon leuk.

één jaar geleden

Bram

één jaar geleden

Thomas, stond bij ons ook op t lijstje 😍

één jaar geleden

Team Bram! Een berennaam, stoer en lief tegelijk.

één jaar geleden

Niek & Thomas.

één jaar geleden

Ik vindt Aron en Dani leuk. Heb een kindje op de opvang gehad die heette Aran vond ik ook wel stoer. Sucses met de namen keuze

één jaar geleden

Thomas of Dani

één jaar geleden

Niek of Bram, maar voor mij springt Niek eruit! Zou zelf ook voor die naam gegaan zijn, maar mijn neef waar we veel mee omgaan heet ook zo.

één jaar geleden

Aron en Dani! Allebei hele leuke namen korte en stoere namen!

één jaar geleden

Thomas super mooie naam vind ik alleen wij hebben er niet voor gekozen omdat onze beste vriend zo heet. Bram vonden wij ook leuk, maar er is bij vrienden letterlijk een zoontje wat zo heet incl de achternaam van mijn vriend.

één jaar geleden

Haha je hebt niks aan ons iedereen vind wat anders

één jaar geleden

Mijn zoontje heet Thomas ❤️

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Heel verschillend, maar leuk om te lezen!

één jaar geleden

Dani en Niek ! Vindt ze allebei leuk, kort en stoer klinken 🤭

één jaar geleden

Hier zelfde verhaal 33 wk Mijn lijstje - Bram - Thom Zijn lijstje - Mark - Siem laatste naam bleef hangen, Siem. Proef kaartje gemaakt nu lijkt hij weer niet overtuigd

één jaar geleden

Reactie op Helena90

Hier zelfde verhaal 33 wk Mijn lijstje - Bram - Thom Zijn lijstje - Mark ...
Thom kan overigens niet meer vriendin is net bevallen. En Mark is voor mij een naam met dubbele lading blijf aan oude (scoutibg)vriend denken die helaas is overleden. Dus mooi maar nog moeite mee

één jaar geleden

Van dit rijtje vind ik Dani het leukst! Je hoort het niet vaak maar dat is juist positief vind ik.