20 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de Nuna Leaf Grow wipstoel, erg tevreden mee. De stoel kan gebruikt worden tot 60kg!

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 4 weken en ik gebruik de wipstoel van de prenatal. Gaat echt super en hij zit er ook heel stevig in.

2 jaar geleden

Wij hebben de baby bjorn wipstoel. Die bevalt goed!

2 jaar geleden

Wij hebben deze en bevalt goed 😊

2 jaar geleden

Sinds 2.weken de nomi high chair in gebruik. Supercontent van. Zeer lichtgewicht en aldus supermakkelijk verplaatsbaar nr bv badkamer. (Er staan wieltjes onder ook aan 1 kant)

2 jaar geleden

De Newborn set voor de Tripp Trapp liggen ze overigens ook nagenoeg plat in dus voor het zakken van de voeding heb je daar ook niets aan!

2 jaar geleden

Reactie op zwanger2601

Mijn zoontje is ook 4 weken en ik gebruik de wipstoel van de prenatal. Gaat ...
Wij hebben deze bij de oudste gekocht. Ideaal! Nu ligt de 2e er ook al af en toe in

2 jaar geleden

Wij hebben de wipstoel van maxi cosi (Kori) die kan je in verschillende standen zetten.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb van de week een topic hiervoor aangemaakt en naar aanleiding daarvan, advies van vrienden en online zoektocht, hebben we voor de Baby Björn wipstoel gekozen. Hij komt vandaag binnen🎉! We hebben een Mamaroo. Dochter vond het niet en zoontje nu ook niet. Dus die gaat op marktplaats.

2 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi kori en cassia

2 jaar geleden

BabyBjorn.. prijzig maar heel erg fijn!!

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu voor een derde ronde de baby Björn. En we hebben het gekregen van mensen wie ook al twee kindjes erin hebben gehad. Echt super kwaliteit dus en ze zaten/zit er super graag in. Op een gegeven moment kunnen ze zelf wippen door de beetjes te bewegen 👍

2 jaar geleden

Wij hebben de q-bouncer van Qute en zijn er tevreden over! Scheelt toch weer in prijs, ik vond de baby Bjorn te duur...

2 jaar geleden

Reactie op Kris05

BabyBjorn.. prijzig maar heel erg fijn!!
Ik heb deze van iemand geleend. Heel fijn ja!

2 jaar geleden

Wij hebben de nuna leaf , zeer tevreden mee en kan tot 60 kilo ☺️.

2 jaar geleden

Hier ook de Nuna leaf grow. M’n peuter van 2,5 zit er lekker in tv te kijken of boekje te lezen en de kleinste van 4 weken ligt er heerlijk in als ze onrustig is

2 jaar geleden

Wij hebben de beaba up and down. Hadden hem ook bij onze eerste dochter en het handige is dat je hem dus ook op tafelhoogte kan zetten (vooral handig als ze beginnen vaste voeding te eten).

2 jaar geleden

Reactie op Mumsi32

Wij hebben de beaba up and down. Hadden hem ook bij onze eerste dochter en ...
Deze hebben ze ook op het kdv bij mijn dochter. Wij kregen een stokke steps stoel daar het wipstoeltje voor bijgekocht vua MP

2 jaar geleden

Wij hebben een babyswing van Lionelo(Ruben) en een Maxi Cosi Minla stoel. Onze meid is helemaal weg van de babyswing en ook zonder hem aan te zetten vind ze het heerlijk om hierin te liggen relaxen 😄

2 jaar geleden

Een wipstoeltje kun je gebruiken vanaf dat je baby een paar weken oud is tot zo’n 6 tot 9 maanden. Laat een jonge baby niet te lang in het wipstoeltje liggen, dit is te vermoeiend EN niet goed voor de ruggenwervel en de motorische ontwikkeling. Ook al heeft je wipstoeltje een ligstand, je baby ligt er meestal niet helemaal vlak in, het is immers een stoeltje. Het advies is om je baby niet langer dan 1 uur achter elkaar en niet langer dan 2 uur per dag in een wipstoeltje en/of autostoeltje te laten liggen.