5 Reacties

2 maanden geleden

Haii, ik doe ze gewoon in de droger. Niet heel warm bij mij is het standje kastdroog. En dan heb ik ook nog een knopje lage temperatuur. Als het nog vochtig is hang ik het nog even een uurtje ofzo op de wasrek. Droogt toch veel sneller. Groetjes.

2 maanden geleden

Ik gooi het ook in de droger. Heb veel tweede hands en nieuw koop ik een maatje groter. Als het krimpt is dat niet zo erg dan

2 maanden geleden

Ik doe eigenlijk alle kleding (die erin kunnen) in de droger altijd stand jeans. Heb lang voor een witgoed bedrijf gewerkt. Hang de kinderkleren op, en als de droger nog 20min moet stop ik de kinder kleding en de dingen die niet in de droger mogen er gewoon voor die 20min bij. Is alles tegelijkertijd droog.

2 maanden geleden

Ik gooi alle was in de droger 😅🙈 wij hebben een Samsung droger en ik zet het altijd op “katoen” en dan ook op kreukbeveiliging. Zo blijft hij nog af toe ff draaien wanneer ik niet direct de was eruit haal. Geen tijd om te wachten tot het droog is als ik het op het drooghek hang.

2 maanden geleden

Bij ons ook weinig plek om te drogen en duurt te lang. Na het wassen laat ik het een half uurtje met warme lucht draaien in de droger, ergste natte is dan weg. Droogt daarna stukje sneller