19 Reacties

2 jaar geleden

k heb oas bij shein besteld voor t eerst. vind het wel oke wsnt ze draagt t toch niet lang maar de broekjes en zo zou ik wel een maillot ( hoe je t ook schrijft) onder aan doen

2 jaar geleden

alles past gewoon netjes en is inmiddels gewassen en ziet er netjes uit
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb bij Temu besteld, zag er leuk uit en maat klopt ook! Nog niet gewassen

2 jaar geleden

Er zijn bij temu trouwens veel kortingscodes waardoor je nog 50% extra korting krijgt op je winkelmAnd

2 jaar geleden

Reactie op Krsj1994x

Er zijn bij temu trouwens veel kortingscodes waardoor je nog 50% extra kort ...
En waar vind ik deze codes?

2 jaar geleden

Shein, en bevalt goed!

2 jaar geleden

Reactie op Misz1992

En waar vind ik deze codes?
Je kunt deze proberen: COM34437 HERE033 apb54596 dkf8884

2 jaar geleden

Shein! Vind de ‘kleine’ maten erg groot vallen. De kleren voor 3 maanden volgens shein heeft onze meid met 6 maanden aangehad en ze groeit op de bovengemiddelde lijn 😅. Qua kwaliteit echt dikke prima

2 jaar geleden

Veel kinderkleding is van polyester. Vind dat zelf niet zo fijn. Heb 1x een fleecejasje besteld voor een 10tje om te proberen. Was wel ok, maar dat ding was ook heel elastisch en vormeloos. Dochter draagt hem op zich wel, maar zou er niet nog een x kopen.

2 jaar geleden

In de kleding van Shein zouden bij babykleding giftige stoffen zijn gevonden die boven de Europese norm zitten + de uitbuiting van medewerkers, die zouden maar 1/3 van loon krijgen wanneer er een fout wordt gemaakt. Zelf ook getwijfeld om wat bij shein te bestellen, ziet er vaak leuk uit maar hmmm, vind het riskant mbt de stoffen in het product.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Hele leuke kleren ik bestel regelmatig op SHEIN en voor alle Karens nee mijn kind is niet vergiftigd… wie zegt dat er in andere kleding stukken geen stoffen zitten zoals van de Hema of Zara of whatever. Iedergeval goed naar de recensies kijken! Ik bestel meestal 1 maatje groter sws pyamas vallen wat klein van SHEIN vind ik persoonlijk. (Had dit pakje toevallig gekregen) maar even leuk voorbeeldje

2 jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Hele leuke kleren ik bestel regelmatig op SHEIN en voor alle Karens nee mij ...
Vermoed dat dit een uithaal is naar mijn reactie 😅 even wat context: In alle producten zitten chemicaliën echter voldoet het aan de Europese standaard, in Duitsland is een onderzoek geweest waarbij ze 47 kledingstukken van Shein hebben getest en bij de helft stoffen zijn gevonden die voor experts al tot bezorgdheid oproept en 7 daarvan voldeden niet aan de Europese standaard, vooral bij de kinderkleding.. Als jij bij Shein wilt bestellen, vooral doen hoor. Ik ben geen "karen" die zegt wat je wel of niet moet doen, of je daarop afrekent.. Ik vind het alleen persoonlijk wel iets om over na te denken. TS vraagt om kwaliteit, daar behoort dit ook onder. https://nos.nl/artikel/2448458-uitbuiting-in-chinese-fabrieken-van-shein-grootste-kledingbedrijf-ter-wereld Vind ik persoonlijk ook iets om over na te denken. Het is maar hoe bewust je hier zelf mee om wilt gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Daphie95

Vermoed dat dit een uithaal is naar mijn reactie 😅 even wat context: In al ...
Interesant zeg. Twijfel zelf ook hierover. Het zijn leuke prijzen zeker als je krap bij kas zit natuurlijk en alles is super schattig, maar de werkomstandigheden zijn natuurlijk niet geweldig. Heb je ook de link voor het onderzoek dat je noemt over de chemicaliën?

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Interesant zeg. Twijfel zelf ook hierover. Het zijn leuke prijzen zeker als ...
https://www.stradalex.com/nl/sl_src_publ_div_be_chambre/document/SVbkv_55-b101-1182-1109-2022202318076 https://fashionunited.nl/nieuws/mode/gevaarlijke-chemicalien-in-shein-kleding-overschrijden-europese-regelgeving/2022112455478 In 2011 door Greenpeace onderzoek gedaan naar ook andere kledingmerken. Dit vonden ze ook te hoog, echter nog onder de Europese standaard. Ook interessant trouwens om te lezen. https://nos.nl/artikel/442480-kleding-met-gratis-giftige-stof-ook-in-nederland Maar dat is natuurlijk wel van dik 10 jaar geleden, die van Shein is veel recentelijker. Ja, alles is ook schattig. Zeker voor meisjes, daarom zelf ook vaak getwijfeld om wat te kopen. Totdat ik dit soort dingen begon te lezen en er toen maar vanaf gezien, zeker ook vanwege arbeidsomstandigheden. Maar het is natuurlijk voor iedereen een eigen keuze, doen waar je je goed bij voelt.

2 jaar geleden

Dank voor het delen. Ik ga ze eens rustig doorlezen 😊

2 jaar geleden

Ik bestel ook regelmatig op SHEIN, leuke kleding, traktatie zakjes, verkleedkleren, kleding zijn leuk voor de prijs, vind het soms een wat dunnige stof. Dus zou niet een gehele garderobe hier kopen.

2 jaar geleden

Ik bestel regelmatig kleding bij Shein. Voor zowel mezelf als voor de kleine. Qua maat moet je even in de reacties kijken of er iets bij staat hoe het valt, dit klopt meestal!

2 jaar geleden

Volgens mij zit in alle kleding chemicaliën. Daarom was je het toch ook voordat je het aantrekt? Ik heb een aantal hele leuke dingen op shein gekocht! Valt gewoon op maat vind ik.