4 Reacties
6 dagen geleden
Ohh dat klinkt wel naar inderdaad馃檨
Heeft je dochter een vaste begeleider / aanspreekpunt? Dan zou ik het toch even met alleen diegene delen, zodat zij het in de gaten kan houden.
Je kunt dan letterlijk zeggen wat je hier zegt: dat je niet weet of het de waarheid is, maar dat het je toch niet lekker zit. Dat begrijpen ze vast!
5 dagen geleden
OEF!! Ja, inderdaad kinderen zeggen van alles ook dingen die niet waar zijn.. maarja ook dingen die wel waar zijn. Dit zal echt niet goed bij mij vallen, je hoopt natuurlijk dat het niet gebeurd is, anders is het gewoon kinder mishandeling.. maar als dit de eerste x is dat je dochter zoiets zegt over de opvang zal ik zoiezo inderdaad even naar de vaste juf gaan om dit te bespreken! Jak, krijg er een naar gevoel van. M鈥檔 dochter was vorige week 7 uur niet verschoond met gevolg luieruitslag.. ze verwoordde zelf dat ze in het verschoon rijtje stond maar ze haar vergeten waren.. ik heb het gelijk aangekaart en excuses gekregen.. het was die dag wat drukker op de groep.
gisteren
Reactie op 3js
OEF!! Ja, inderdaad kinderen zeggen van alles ook dingen die niet waar zijn ...
Wauuuw 7 uur is ook niet niks!! Wat sneu voor je dochter! Hoop dat de luier uitslag nu weg is ondertussen