10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf de cybex priam en ben super tevreden. Zou geen andere kinderwagen willen hebben. Mijn zus heeft de dubatti waar iedereen bij zweert. Maar dat was haar grootste miskoop aan baby spullen waardoor ze de bugaboo heeft bijgehaald. Ik snap dat het haar grootste miskoop was aangezien ik hem natuurlijk ook wel eens heb gereden en daardoor heb kunnen vergelijken. Succes 😊

3 jaar geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb zelf de cybex priam en ben super tevreden. Zou geen andere kinderwag ...
Welke dubatti heeft je zus en waarom is het een miskoop? Ik heb m ook op t oog!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een dubatti en zijn heel tevreden. Wordt bijna dagelijks gebruikt.

3 jaar geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb zelf de cybex priam en ben super tevreden. Zou geen andere kinderwag ...
Ik heb met beide gereden bij Babypark en vond ook echt Cybex veel lekkerder rijden! Dubatti valt bij mij dus sowieso al af.

3 jaar geleden

Ik heb momenteel een Bébécar (3-in-1); ik ben daar heel tevreden van, rijdt heel vlot, makkelijk in gebruik, voldoende ruime mand onderin etc. Maar... Ik ben momenteel zwanger van de tweede, uitgerekend begin januari, wanneer ons eerste dochtertje 16 maanden zal zijn. Wij gaan dus over een paar weekjes de Cybex kopen, omdat je die vlot kan uitbreiden met een tweede zitje (we hebben een duowagen nodig). De Cybex kan je als enkele kopen om te beginnen, en uitbreiden indien nodig. Daar kan je trouwens ook een 3-in-1 van kopen, door gewoon de extra wieg en Maxi-Cosi-zit erbij te kopen. Dus als ik het nog eens moest overdoen, had ik meteen de Cybex gekocht; deze is ook nog eens goedkoper dan de Bébécar trouwens 🙈

3 jaar geleden

Reactie op xdiooon

Welke dubatti heeft je zus en waarom is het een miskoop? Ik heb m ook op t ...
Durf niet te zeggen welke ze heeft.. hij is zo’n 2,5 max 3 jaar geleden aangeschaft. Hij rijdt niet fijn, hij verkleurd(tenminste de zwarte), veel voorkomend probleem was slag in de band. Misschien dat de nieuwere verbeterd zijn, dat durf ik natuurlijk niet te zeggen. Het is huismerk van babypark en ik heb het gevoelll dat de kinderwagen erg wordt opgehyped door de medewerkers. Ik lees vaak hier op baby24; “ja we gingen eigenlijk voor merk x, maar uiteindelijk voor de dubatti gegaan”

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ken Benecar niet, maar wel de kinderwagen van Cybex. Wij hebben de prima. Hij reed gewoon het fijnste en goede kwaliteit! Ik vond heel veel andere kinderwagens best wel gammel of plastic. Deze sjeest overal overheen😅. Ook is de bak lekker ruim want ik erg prettig vond. Ook hebben wij de maxi cosi en vervolgstoeltje van Cybex omdat ik het kwalitatief een heel mooi merk vind. We verwachten een broertje of zusje en gaan het dan allemaal weer opnieuw gebruiken!

3 jaar geleden

Vergeten te benoemen maar Anex zie ik ook ineens veel voorbij komen, ziet er ook goed uit! Iemand daar ook ervaring mee?

3 jaar geleden

Reactie op cynthiaaaa

Durf niet te zeggen welke ze heeft.. hij is zo’n 2,5 max 3 jaar geleden aan ...
Ohja! Thanks voor de uitleg 🤗 De nieuwe dubatti two is idd nog geen 2 maanden geleden uitgekomen, maar ik liep er eigenlijk per toeval zelf heen terwijl ik eigenlijk al voor de joolz geo 3 wilde gaan. En toen was ik eigenlijk verkocht door het gebruiksgemak van de wagen. Dat veel opties met 1 hand te bedienen zijn. Dat is het meer voor mij!! En daarbij een beste luxe uitstraling en comfortabele wagen. Ben stiekem een beetje verliefd hihi

3 jaar geleden

Reactie op xdiooon

Ohja! Thanks voor de uitleg 🤗 De nieuwe dubatti two is idd nog geen 2 maan ...
Als je er verliefd op bent zou ik er zeker voor gaan! Ik had precies hetzelfde met de cybex😍 Ik ga er vanuit dat de kinderwagen sowieso verbeteringen heeft
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel